نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تاکید کرد؛

لزوم حمایت ویژه از تولیدکنندگانی که تحول صنعتی رقم می زنند

نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت ویژه و تسهیلات را باید به تولید کنندگانی مانند شرکت «اتریکو» اعطا کنیم که در تحولات صنعتی موثر هستند.
نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت ویژه و تسهیلات را باید به تولید کنندگانی مانند شرکت «اتریکو» اعطا کنیم که در تحولات صنعتی موثر هستند.
کد خبر: ۱۴۷۷۱۴۷
نویسنده شبیر دائمی

رحمت الله نوروزی گفت‌: استان گلستان بهترین و کیفی ترین گندم کشور را تولید می کند و همچنین همیشه بین سه تولید کننده اول این محصول به لحاظ تناژ بوده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صنایع تبدیلی گندم و جلوگیری از خام فروشی این محصول افزود: هر چه بتوانیم صنایع تبدیلی را با رویکرد دانش بنیان تقویت کنیم، علاوه بر بهینه سازی موجب افزایش بهره وری هم خواهیم شد و قطعا در راندمان تولید سال های آتی هم موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: دست همه نخبگان و فعالان حوزه تخصصی را می فشاریم و نیاز داریم در گام دوم انقلاب و برنامه هفتم توسعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام های خوبی را برداریم لذا باید صندوق نوآوری و شکوفایی از این طرح ها حمایت کند.

نوروزی گفت: تسهیلات را باید به تولید کنندگانی مانند شرکت اتریکو اعطا کرد که در تحولات صنعتی موثر هستند و از آنجا که خودکفایی هم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، این اقدامات یک گام رو به جلو به حساب می آید و باید از صاحبان فکر و ایده حمایت شود.

وی گفت: انقلاب صنعتی دنیا متوقف نمی شود و ما هم نباید از فناوری های نوین عقب بمانیم؛ سرمایه اصلی در کشور ما نیروی انسانی است که باید آن را حفظ کنیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: کارخانجات آرد در گلستان نیازمند به روز شدن و حمایت هستند چراکه در سخت ترین شرایط در کنار مردم حضور داشتند.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در بودجه سنواتی به کارخانجات آرد استان که یکی از صنایع مادر محسوب می شوند کمک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها