دستگیری قاتل فراری روی باند فرودگاه مهرآباد

دوستش را کشت و فرار کرد + عکس

باند مرد عنکبوتی در برابر مجازات قطع ید

پرونده هشت عضو باند معروف به مرد عنکبوتی که سریالی به خانه‌های پایتخت دستبرد زده و فرش‌های نفیس سرقتی را در عراق می‌فروختند، با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد‌. برای این متهمان درخواست قطع ید شده است‌.
کد خبر: ۱۴۷۶۹۵۴
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، از اوایل تابستان سال۱۴۰۱ پلیس پایتخت در برابر سرقت‌های سریالی منزل در شمال پایتخت قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان می‌داد سارقان شب رو با تخریب قفل در آپارتمان‌ها و پنجره‌ها وارد منازل شده و در نبود ساکنان، دلار، سکه، طلا، سنگ‌های قیمتی، مجسمه‌های عتیقه و برنزی، ساعت‌های مچی گرانقیمت و فرش‌های نفیس ابریشم و تابلو فرش ابریشم را به سرقت می‌بردند. آنها حتی گاوصندوق مخفی یکی از مالباخته‌ها را درخانه یافته و دو میلیارد تومان اموال قیمتی در آن را همراه یک تخته فرش‌ ۲۴ متری نفیس و شناسنامه‌دار به ارزش‌ پنج میلیارد تومان به سرقت برده بودند. سرانجام هشت عضو سابقه‌دار این باند دستگیر شدند و با اعتراف به سرقت‌های سریالی از ۴۶ خانه در شمال تهران گفتند فرش‌های ابریشمی شناسنامه‌دار را به مردی در عراق فروخته‌اند. 
​​​​​​​متهمان در آخرین جلسه بازپرسی به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها اعتراف کردند.
مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به سوابق متعدد متهمان و تعدد ارتکاب جرائم‌، هر هشت متهم پرونده در برابر اتهام مجازات حدی (قطع‌ید) قرار گرفتند که پرونده‌شان با صدور قرار کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد‌.
newsQrCode
برچسب ها: جنایت سرقت سریالی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها