با حضور رئیس هیات امنای کمیته امداد؛

آئین تجلیل و نکوداشت موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان اصفهان برگزار شد

آئین تجلیل و نکوداشت موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان اصفهان با رئیس هیات امنای کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۶۸۱۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ آئین تجلیل و نکوداشت موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان اصفهان با حضور آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد برگزار شد.

آیت‌الله کازرونی در این مراسم با تاکید بر حیات طیبه انسان گفت: قرآن، حیات و زندگی را دو گونه تعریف می‌کند؛ زندگانی معمولی که قرآن آن را حیات دنیا می‌داند و زندگی دیگری در همین عالم، که به عنوان حیات طیبه وجود دارد و حیاتی دلچسب و شیرین است.

وی با بیان اینکه امور دنیایی، اعتباری است و هیچ واقعیتی ندارد، افزود: اگر مقصود انسان حیات طیبه و پاک شود، باید کار خیر انجام داد، کسانی هستند که زندگی بهم ریخته‌ و تیره‌روزی دارند، اگر دیگر افراد بتوانند چراغی در زندگی آنها روشن کنند، شمع مزاری برای خود خریده‌اند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد در زندگی فریب خوردند، اما خیران فریب نخوردند و حیات طیبه دارند که هیچ چیز زیباتر از این نیست و به معنای واقعی، اصفهان بهشت کار خیر است.

آیت‌الله کازرونی خاطرنشان کرد: اولین کسانی که وارد بهشت می‌شوند و ورود آنها به بهشت، ورود پیشگامان است، اهل خیر هستند که این موضوع توفیقی مهم است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها