در عملیات شب گذشته ایران؛

۳پایگاه رژیم غاصب صهیونیستی از کار افتاد

پاسخ موشکی ایران با شلیک‌های مستقیم به رژیم اشغالگر به اهداف خود دست یافت و منابع مقاومت اسلامی در لبنان خبر داده‌اند سه پایگاه نظامی متعلق به اشغالگران از کار افتاده‌اند.
کد خبر: ۱۴۷۵۲۷۸

۳پایگاه رژیم غاصب صهیونیستی از کار افتاد

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،منابع مقاومت اسلامی در لبنان به المیادین گفته‌اند پایگاه‌های حتساریم، نواتیمر و رامون پس از آسیب‌های شدید در نتیجه حملات موشکی ایران از کار افتاده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با عنوان وعده صادق۲ شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

سپاه پاسداران ایران تاکید کرد ۹۰درصد موشک‌های شلیک شده به اهداف خود اصابت کردند و این حمله در چارچوب حق قانونی دفاع از خود طبق قوانین بین‌المللی انجام گرفت.

بر اساس تاکید سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری و مراکز تبانی و برنامه ریزی برای ترور سران مقاومت هدف قرار گرفت.

طبق بیانیه سپاه، پایگاه‌هایی که هدف این حمله قرار گرفت عبارتند از: تواتیم شامل هواپیما‌های "اف-۳۵"، پایگاه "حتساریم" شامل هواپیما‌های "اف-۱۵"، هواپیما‌هایی که در ترور سید نصرالله به کار گرفته شدند. علاوه بر آن، پایگاه "تل نوف" در نزدیکی تل‌آویو دیگر هدف حملات بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها