در ۳۵۸ مین روز از جنگ غزه

۲فلسطینی در بمباران اردوگاه نصیرات به شهادت رسیدند

جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و هشتمین روز خود می‌شود که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در میان ویرانی‌های گسترده و قحطی ایجاد شده همچنان به کشتار‌های خود ادامه می‌دهد. در جنگ غزه بیش از ۱۳۶ هزار فلسطینی شهید و مجروح و بیش از ۱۰هزار نفر دیگر مفقود شدند که اکثر آن‌ها زن و کودک بودند.
کد خبر: ۱۴۷۴۵۳۴

۲ فلسطینی در بمباران اردوگاه نصیرات به شهادت رسیدند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و هشتمین روز خود می‌شود که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در میان ویرانی‌های گسترده و قحطی ایجاد شده همچنان به کشتار‌های خود ادامه می‌دهد. در جنگ غزه بیش از ۱۳۶ هزار فلسطینی شهید و مجروح و بیش از ۱۰هزار نفر دیگر مفقود شدند که اکثر آن‌ها زن و کودک بودند.

رسانه‌های فلسطینی در سحرگاه امروز (شنبه) گزارش دادند که بر اثر حمله جنگنده‌های اشغالگر به خانه‌ای در اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه، دو نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. اشغالگران همچنین ساختمان‌های مسکونی در شهر المغراقه واقع در مرکز باریکه غزه را منفجر کردند.

این منابع خاطرنشان کردند: یک کوادکوپتر اسرائیلی نیز به سمت شرق المغازی در وسط باریکه غزه تیراندازی کرد.

بنابر اعلام منابع فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر گذشته تا کنون، ۴۱هزارو۵۳۴ شهید فلسطینی شهید و ۹۶ هزار و ۹۲ نفر مجروح شده اند.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، دیروز (جمعه) درخصوص مذاکرات با هدف توقف جنگ غزه که از ۷ اکتبر گذشته ادامه دارد، اذعان کرد پیدا کردن راهی برای پیشبرد توافق آتش‌بس در غزه دشوار به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: هیچ‌کس امید خود را به تحقق معامله برای آزادی گروگان‌ها (اسیران) و آتش‌بس در غزه از دست نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها