اپلیکیشن تفکیک از مبدا در شهر ارومیه راه‌اندازی شد
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خبر داد

اپلیکیشن تفکیک از مبدا در شهر ارومیه راه‌اندازی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت:

استقبال از طرح مهر همراه با پاکسازی و شست و شوی مدارس

در راستای  اجرای شایسته و هدفمند طرح استقبال از مهر اقدامات لازم از قبیل پاکسازی و نظافت و شست و شو در کلیه مدارس مناطق پنجگانه شهرداری ارومیه انجام گرفت.
در راستای اجرای شایسته و هدفمند طرح استقبال از مهر اقدامات لازم از قبیل پاکسازی و نظافت و شست و شو در کلیه مدارس مناطق پنجگانه شهرداری ارومیه انجام گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۳۷۶۰

هادی بصاری با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به منظور استقبال از ماه مهر همانند سنوات قبل اقدام به نظافت مدارس، شست و شوی مدارس ، المان‌های شهری و مسیرها و جداول منتهی به مدارس نموده است.

وی با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش آموزان با محوریت تفکیک از مبدا در مدارس اظهار کرد: مدیریت پسماند به ویژه تفکیک از مبدا نیز از اساسی ترین مقوله‌ها و دغدغه‌های سازمان مدیریت پسماند و دوستداران محیط زیست و زمین است.کاهش تولید پسماند اولین قدم در مدیریت پسماند و یکی از راه‌های کاهش، تفکیک پسماند از مبدا است که این موضوع جهت اجرایی‌شدن نیاز به فرهنگ‌سازی همگانی و توجه ویژه شهروندان دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تفکیک پسماند از مبدا و جداسازی پسماند خشک از تر و فرهنگ‌سازی بازیافت باید از سنین پایین آغاز شود و دانش آموزان به خصوص در مقطع ابتدایی از جمله مهمترین جامعه هدف سازمان برای آموزش و فرهنگ‌سازی مقوله‌های تفکیک از مبدا هستند.

 بصاری افزود: کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان مدارس توسط اداره تفکیک از مبدا سازمان برگزار می‌شود و در پایان کارگاه نیز دفاتر و بروشورهای آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها