تنها راه رسیدن به هم کشتن همسر لیلا بود. مادر لیلا، نقشه قتل را طراحی کرد و قرار شد دخترش و سامان آن را اجرا کنند. اگر همه چیز طبق نقشه پیش می‌رفت، پلیس متوجه راز این جنایت نمی‌شد و آنها می‌توانستند با هم ازدواج کنند، اما آنها تیزهوشی تیم جنایی را دست‌کم گرفته بودند و در 250 کیلومتری محل جنایت دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۳
جنایت آتشین؛ پایان رابطه شیطانی

چندی قبل ماموران پلیس بندرلنگه در جریان کشف پرایدی سوخته در کنار یکی از پل‌های این شهر قرار گرفتند. در بررسی خودرو جسد سوخته مردی روی صندلی عقب مشاهده شد که احتمال وقوع جنایتی را مطرح کرد. ماموران با استعلام پلاک خودرو هویت راننده را شناسایی کردند. تحقیقات از خانواده راننده پراید نشان داد، مقتول با همسرش اختلاف داشته که این موضوع احتمال ارتکاب جنایت توسط او را قوت بخشید. از سوی دیگر ماموران متوجه شدند همزمان با این جنایت همسر مقتول همراه مردی به نام سامان متواری شده است.

دستگیری زن و مرد جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت که متهمان در 250 کیلومتری محل جنایت دستگیر شدند. آثار سوختگی روی دستان سامان احتمال قتل توسط او را قوت بخشید.

تحقیقات از متهمان آغاز شد تا این که مرد جوان لب به اعتراف گشود و گفت: با همسر مقتول ارتباط پنهانی داشتم. ما تصمیم داشتیم با هم ازدواج کنیم، اما مقتول سد راه ما بود. لیلا چند بار خواست طلاق بگیرد، اما همسرش قبول نمی‌کرد. به همین دلیل نقشه قتل او را طراحی و اجرا کردیم. شب جنایت، لیلا با قرص‌های بیهوشی همسرش را بیهوش کرد و بعد با کمک هم او را خفه کردیم. بعد از قتل برای این که ردی از خود برجای نگذاریم، جسد را پتو پیچ کرده و با خودروی مقتول به زیر پل برده و به آتش کشیدیم. قصد داشتیم با این کار مرگ او را بر اثر سقوط از پل نشان دهیم.

متهم ادامه داد: بعد از آتش زدن خودرو در نزدیکی آن در حال سیگار کشیدن بودم که ناگهان شعله‌های آتش به سمت من آمد و دستم سوخت.

علی نیازی، دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه در این باره گفت: دو متهم این پرونده به همراه مادر زن مقتول که طراح این نقشه شوم بوده است، دستگیر شدند و تحقیقات مقدماتی در دادسرای عمومی و انقلاب بندرلنگه رو به پایان است که بزودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها