وزیر دفاع: با عاملان حادثه تروریستی میرجاوه به‌شدت برخورد می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی، پیام تسلیتی صادر و اعلام کرد: با عاملان و آمران این حادثه به‌شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۲۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی،نوشت: شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان غیور و شجاع فرماندهی انتظامی که در منطقه مرزی میرجاوه مشغول دفاع از آب و خاک این سرزمین بودند بار دیگر موجی از تاثر به وجود آورد و ملت غیور ایران را داغدار کرد.

وی تاکید کرد: دست جنایتکار استکبار و صهیونیست جهانی این بار نیز از آستین گروهک‌های بزدل تکفیری و عناصر شرور و خودفروخته تروریستی خارج گردید و باعث تحمیل اندوهی بر دل مردم صبور و شریف کشور شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تسلیت ضایعه اخیر به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و همرزمان این شهدای گرانقدر در فرماندهی انتظامی و همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با عاملان و آمران آن بی هیچ مماشات و مسامحه ای به شدت برخورد خواهد کرد.

شب گذشته در پی حمله تروریستی به خودرو مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان سه نفر از کارکنان این هنگ، ستوان‌یکم محمد امین ناروئی، سرباز وظیفه پارسا سوزنی و سرباز وظیفه امیر ابراهیم زاده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از شهروندان نیز مجروح شد.

گروهک تروریستی جیش‌ الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودرو مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها