حوادث بین الملل؛ آدم ربایی

راننده هوسران به دام افتاد

مرد راننده ای که دختر جوانی را از مقابل یک مرکز موسیقی در ورامین ربوده و با انتقال به کارگاهی در بیابان های اطراف شهر به همراه 4 نفر دیگر، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به همراه همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۱

هفته گذشته دختر جوانی به شعبه یکم بازپرسی دادسرای امور جنایی ورامین مراجعه و از 5 مرد هوسران شکایت کرد. شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس یاری گفت: در هفته چند بار به یک مرکز موسیقی در ورامین مراجعه و تمرین ویولن می کردم. روز گذشته پس از پایان تمرین ، از محل خارج شدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم تا به منزلمان در قرچک بروم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و من سوار شدم.

ردپای راننده هوسران در جرم سیاه

شاکی ادامه داد: در میانه راه ، مرد مسافری که کنارم نشسته بود، به سویم حمله کرد و مرا به زیر صندلی خودرو کشاند و چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید به قتل کرد. هرچه گریه و التماس می کردم ، بی فایده بود. پس از طی مسافتی ، آنها مرا در بیابان های اطراف شهر در کنار کارگاهی از خودرو خارج کردند.

کارگاه وحشت

شاکی افزود: به آن دو مرد التماس کردم که پولهایم را بگیرند و مرا رها کنند؛ اما آنها بیرحمانه مرا کتک زدند و به داخل آن کارگاه کشاندند. در این محل 5 مرد به سویم حمله کردند و بیرحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و ویولنم را به سرقت بردند و مرا در حاشیه جاده رها کردند و متواری شدند.
به دنبال این شکایت ، بازپرس یاری ، رئیس شعبه اول دادسرای امور جنایی ورامین ، پرونده را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ورامین ارسال کرد و با اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، چهره نگاری رایانه ای از مردان هوسران صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها