آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از آغاز نظارت گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی بر توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و همچنین هزینه های دریافتی مدارس و سرویس ایاب و ذهاب، در قالب طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از امروز در استان خبر داد .
کد خبر: ۱۴۷۱۲۵۳
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: صمد حضرتی افزود: در اجرای این طرح نظارتی، روزانه 2 گروه گشت نظارتی مشتمل بر بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی با هدف کنترل مبالغ دریافتی از دانش آموزان  بابت ثبت نام و همچنین هزینه سرویس مدارس، فعالیت می کنند.

وی ادامه داد:یک گروه از گشت نیز مسئولیت بازرسی از صنوف مختلف مرتبط با توزیع و فروش اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل کیف و کفش و البسه و نوشت افزار را بر عهده دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در بازرسی از مدارس علاوه بر بازرسان صمت ادارات نواحی آموزش و پرورش ودر کنترل صنوف نیز بازرسان اتاق اصناف همکاری خواهند داشت.

حضرتی، با بیان اینکه اجرای این طرح تا 15 مهرماه در آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این طرح برای مقابله با سودجویان به دنبال افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان در این مقطع زمانی اجرا می شود.

وی از مردم خواست، در صورت مشاهده تخلف در توزیع اقلام یاد شده و یا هزینه های سرویس و ثبت نام مدارس، موارد را به طور حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها