حمایت مالی از تولیدکنندگان قطعات فاخر موسیقی

۱۰۰ اثر از هنرمندان موسیقی استان اردبیل به دبیرخانه رویداد حمایت از تولید قطعات موسیقی ارسال شده است و صاحبان آثار فاخر با نظر هیات داوران مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۰۶۰۰

حمایت مالی از تولیدکنندگان قطعات فاخر موسیقی

به گزارش جام جم آنلاین،معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام این خبر، گفت: با توجه به استقبال هنرمندان و فعالان هنر موسیقی در استان اردبیل، مهلت دریافت اثر برای رویداد حمایت از تولید قطعات فاخر موسیقایی تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد و این رویداد در بخش‌های موسیقی کلاسیک، اصیل ایرانی و آذری (موقام و عاشیقی) و پاپ آذری برگزار می‌شود.
سعید نوریان موضوعات و مضامین لازم برای آثار را باور‌ها و ارزش‌های دین و معنوی، مهدویت، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، حجاب و عفاف، ارزش‌های انسانی و اخلاقی، مفاهیم ملی و حماسی، هویت تاریخی، مفاخر استان اردبیل، شعار سال، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و محور مقاومت ذکر کرد.
وی افزود: هنرمندان موسیقی می‌توانند آثار یا طرح‌ها و ایده‌های خود را در فرمت Mp ۴ با درج مشخصات کامل اثر به شماره ۰۹۹۱۸۸۴۹۳۴۰ ارسال کنند و طرح‌ها و قطعات مورد انتخاب هیات داوران از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال حمایت مالی خواهد شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آثار باید دارای کلام باشد و اثر‌های فاخر و برگزیده در قالب آلبومی منتشر و از برندگان این رویداد طی آئینی تجلیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها