ببینید ا هتاکی به قرآن مجید توسط نظامیان غاصب صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ویران کردن مساجد در نوار غزه این بار قرآن‌ها را به آتش کشید.
کد خبر: ۱۴۷۰۱۶۶
تعداد بازدید : 50

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالجزیره در واپسین ساعات شامگاه جمعه شبکه الجزیره تصاویری دریافت کرده  که نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست مساجد غزه را ویران کرده‌اند و قرآن‌ها را در آتش سوزانده‌اند.

الجزیره اشاره می‌کند این تصاویر از دوربین‌های متصل به لباس نظامیان اسرائیلی و تصاویر ضبط‌‌‌‌‌ شده توسط پهپاد‌های رژیم صهیونیستی به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان اسرائیلی با ورود ناگهانی به مسجد «بنی صالح» در شمال نوار غزه تمام قرآن‌های موجود در این مسجد را به آتش کشیده‌اند.

در این تصاویر همچنین مسجد بزرگ منطقه خان یونس، یکی از قدیمی‌ترین مساجد نوار غزه دیده می‌شود که حتی قدمت آن دو دهه بیشتر از عمر رژیم صهیونیستی است و توسط نیرو‌های اسرائیلی ویران می‌شود.

الجزیره می‌گوید تصاویر به‌دست‌آمده حاکی از آن است ارتش اسرائیل طی ۱۱ماه گذشته تمام مساجد غزه را یا هدف قرار داده یا به طور کلی منهدم کرده است.

روابط عمومی دولت غزه اعلام کرده که ارتش اسرائیل از هفتم اکتبر (پانزدهم مهرماه) تاکنون ۶۰۹ مسجد را به طور کلی و ۲۱۱مسجد را به صورت جزئی در نوار غزه ویران کرده است.

شبکه الجزیره نیز در این گزارش اشاره می‌کند حملات رژیم صهیونیستی تنها محدود به مساجد نبوده و ارتش اسرائیل ۳کلیسا از جمله کلیسای پرفریوس، یکی از قدیمی‌ترین کلیسا‌های جهان را در نوار غزه نابود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها