رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان خواستار شد:

استفاده از ظرفیت مجریان ذیصلاح در طرح مسکن ملی خوزستان

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح مسکن ملی شهرستان نیر

۲ پروژه ۶۰ واحدی نهضت مسکن ملی در شهرستان نیر فعال است که اولی با ۸۰ درصد و دومی با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.
کد خبر: ۱۴۶۹۹۱۶
تعداد بازدید : 7

به گزارش جام جم آنلاین،کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید واحدهای مسکن ملی شهرستان نیر گفت: نهضت مسکن ملی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است و مسئولان محلی و استانی برای تکمیل و واگذاری واحدهای به متقاضیان تلاش می‌کنند.

بازدید معاون عمرانی استاندار از واحدهای مسکن ملی شهرستان نیر

وی در بازدید از ناحیه صنعتی نیر هم گفت: طرح الحاق ۴۶ هکتار از اراضی ملی و روستایی به ناحیه صنعتی شهرستان نیر با هدف توسعه فضا و بستر ایجاد واحدهای کارگاهی و تولیدی پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: ۱۰ هکتار از اراضی ملی و ۳۶ هکتار از اراضی زراعی روستای علی‌آباد به ناحیه صنعتی نیر الحاق خواهد شد و این کار به‌زودی با تامین اعتبار محقق خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار اردبیل از کمربندی‌ شمالی و جنوبی نیر هم بازدید و اظهار کرد: فاز نخست کمربندی جنوبی شهر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد و به‌زودی بقیه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ، کمربندی شمالی هم با تامین اعتبار توسط شهرداری نیر اجرا خواهد شد.
او در بازدید از طرح توسعه اورژانس شهرستان نیر تصریح کرد: این طرح به دلیل مشکل پیمانکار معطل مانده که به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد ، مدرسه ۱۲ کلاسه نیر هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل تکمیلی را سپری می‌کند ، همچنین اعتبار پروژه ساحل‌بندی رودخانه آغلاغان تامین شده و در حال اجراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها