تکلیف مالیات ۹ هزار مودی یزدی مشخص شد

یزد- مدیرکل امور مالیاتی استان یزد گفت: در طرح نشان دار کردن مالیات ۹ هزارو ۲۲۲ مودی مالیاتی استان در قالب فرم های تبصره ماده ۱۰۰ ، منبع هزینه کرد مالیات خود را انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رضا نجف زاده اظهار داشت: از تعداد ۲۷ پروژه معرفی شده، ۲ هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز بوده است که در این مرحله حدود ۲ هزار و ۳۹ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال معادل ۹۵ درصد با مشارکت آگاهانه مودیان مالیاتی تامین شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۲۲ مؤدی مالیاتی در قالب فرم «تبصره ماده ۱۰۰ق.م.م» در اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات در یزد، مشارکت کرده‌اند، افزود: این طرح که برای اولین بار در راستای مردمی کردن اقتصاد اجرا شده است، به مؤدیان این امکان را می‌دهد که محل هزینه‌کرد مالیات‌های پرداختی خود را تعیین کنند و به پروژه‌های ملی و استانی اولویت‌دار تخصیص دهند.

نجف زاده گفت: در این طرح ۲۷ پروژه ی در حال اجرا برای مشارکت مودیان مالیاتی یزد معرفی شد که از میان آنها ۲۳ پروژه به طور کامل از محل پرداخت‌های مالیاتی مؤدیان تأمین اعتبار شد، این پروژه‌ها شامل حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و راه و ترابری بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرکل امور مالیاتی یزد ادامه داد: بیشترین مشارکت مؤدیان در استان یزد مربوط به پروژه های آموزش و پرورش بوده است که ۲ هزار و ۲۳۳ مؤدی جهت تکمیل این پروژه مشارکت کرده‌اند.
وی افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، این اقدام سازمان امور مالیاتی به یکی از مطالبات جدی مؤدیان در خصوص اعلام محل هزینه‌کرد و مصرف درآمدهای مالیاتی به شکل مؤثر و عملیاتی پاسخ داده است و نشان‌دهنده نقش مهم مالیات در توسعه و اجرای طرح‌های سازنده در استان یزد می‌باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها