توسط دادستان شهرستان الیگودرز اعلام شد

انتشار جزییات بیشتر درباره نحوه قتل «آی‌ نور»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده صحنه قتل آی‌ نور (دختر سه ساله) فردا با حضور قاتل و خانواده مقتول بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر گودرزی امروز (۲۷ مرداد ماه) پس از گذشت ۱۰ روز از مفقود شدن آی‌ نور و چهار روز پس از پیدا شدن جسدش، از اعتراف به قتل زن همسایه خبر داد و گفت: متهم اعتراف کرده که پس از خفه کردن کودک، گوشواره‌هایش را ربوده، او را در انبار کاه پنهان کرده و پس از دو روز جسدش را در چاه فاضلاب انداخته است.

او در ادامه توضیح داد: در همان ساعت‌های اولیه منتشر شدن خبر مفقود شدن این کودک در فضای مجازی، قاضی کشیک و سپس من در محل حاضر شدیم و با خانواده و نزدیکان کودک صحبت کردیم.

جعفری ادامه داد: به‌دنبال پیدا شدن جسد کودک در چاه فاضلاب همسایه، چهار نفر از اعضای این خانواده شامل دو زن و دو مرد برای انجام تحقیقات تکمیلی دستگیر شدند. پس از انجام بازجویی‌ها، زن میانسال همسایه به قتل آی‌نور اعتراف کرد که پس از ثبت این اعتراف‌ها، متمهمه با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد.

دادستان الیگودرز با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی با هدف بررسی علل و انگیزه قاتل از این اقدام در حال انجام است، اظهار کرد: یکی دیگر از اعضای این خانواده که احتمال می‌رود شاهد این قتل بوده باشد، برای بازجویی فراخوانده شده است که اظهارات این فرد می‌تواند در روند پرونده اثرگذار باشد.

او اضافه کرد: پس از تطابق اظهارات قاتل با جزییات صحنه قتل، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها