گفتگوی وزیر خارجه قطر با سرپرست وزارت خارجه ایران

آمریکا خود شریک جرم است، نه میانجی بی‌طرف

باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر درباره تحولات دومین روز گفتگو‌ها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۴۶۹۱۵۰

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از صدا و سیما، باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر درباره تحولات دومین روز گفتگو‌ها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با اشاره به سرشت تجاوزگری و خوی جنایت‌پیشگی صهیونیست‌ها در غزه درخصوص فریبکاری و بدعهدی باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو و مهمترین حامی آن‌ها یعنی آمریکا در میز مذاکرات به همتای قطری هشدار دادم.

علی باقری گفت: در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره تحولات دومین روز گفتگو‌ها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر شد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با اشاره به روند و نتایج مذاکرات امروز در دوحه، آخرین مسائل و موانع موجود در مسیر دستیابی به توافقی را که نقطه اطمینان بخشی برای توقف جنایت رژیم اشغالگر در غزه باشد، تبیین کرد.

سرپرست وزارت خارجه گفت: با اشاره به سرشت تجاوزگری و خوی جنایت‌پیشگی صهیونیست‌ها در غزه، درخصوص فریبکاری و بدعهدی باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو و مهمترین حامی آن‌ها یعنی آمریکا در میز مذاکرات هشدار دادم.

باقری افزود: آمریکا با تامین سلاح جنگی صهیونیست‌ها خود شریک جرم است نه میانجی بی‌طرف، لذا براستفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجبار متجاوزان صهیونیست به توقف کشتار و جنایت در غزه تاکید کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها