یک روز، یک دانش آموز
بررسی آموزش و پرورش و کارهای نکرده‌اش

یک روز، یک دانش آموز

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان:

تجهیز فضاهای ورزشی از اولویت‌های پروژه مهر باشد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدیران مدارس، تجهیز فضاهای ورزشی و کلاس درس تربیت بدنی را از اولویت های پروژه مهر قرار دهند.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، شهرام بخشی اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل پروژه مهر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به شعار جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است، مدیران محترم مدارس به توسعه فضاهای ورزشی و کلاس های درس تربیت بدنی به عنوان یک طرح تحول آفرین و کلیدی جهت دستیابی به اهداف آموزشی نگاه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان افزود: حوزه تربیت بدنی و سلامت به عنوان یکی از حوزه‌های یادگیری در برنامه درس ملی در ساحت تربیت زیستی و بدنی به دنبال برقراری سلامت کامل جسمی و روانی دانش آموزان بوده و درصدد است با آموزش روش های درست انجام فعالیت های جسمانی، ارتقاء توانایی های بدنی و حرکتی و ترویج اصول سالم زیستن، نسلی شاداب، فعال و سالم تربیت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری بازی ها و رقابت های ورزشی از جمله جاذبه های تربیت بدنی در مدارس بوده و از موضوعات مورد اقبال و علاقه دانش آموزان می باشد و همواره ابزاری بسیار قوی در جهت رشد و تربیت است، ادامه داد: به منظور حضور حداکثری دانش آموزان در فعالیت های ورزشی و داشتن مدرسه ای سالم و با نشاط، توجه به تجهیز کلاس درس تربیت در مدارس و فضاهای ورزشی موجود از ضروریات است.

بخشی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات مدیران مدارس و مشارکت همه دست اندرکاران در تجهیز فضاهای آموزشی بتوانیم با کار مضاعف شاهد تجهیز اماکن ورزشی مدارس باشیم و این امکان را برای دانش آموزان عزیز فراهم کنیم تا در محیطی ایمن و مجهز، به فعالیت های بدنی در زنگ کلاس تربیت بدنی بپردازند و از طریق کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، دسترسی آسان به محیط های متنوع ورزشی حاصل گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها