العالم اعلام کرد؛

شناسایی ۷۵نفر از شهدای مدرسه التابعین

تاکنون ۷۵ نفر از شهدای فاجعه مدرسه التابعین در شهر غزه شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۱۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالعالم، تاکنون ۷۵نفراز شهدای فاجعه مدرسه التابعین در شهر غزه – که در حمله دیروز صبح رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند – شناسایی شده اند.

با توجه به اینکه در حمله صبح دیروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین، پیکر شهدا تکه تکه شده و هر کدام به گوشه‌ای پرتاب شده ، نیرو‌های امدادی هر ۷۰ کیلوگرم از پیکر‌های تکه تکه شده را یک شهید حساب کرده اند.

دفاع مدنی در باریکه غزه روز شنبه اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین، دست کم ۹۳نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر هم به شدت مجروح شدند.

به گزارش دفاع مدنی غزه پیکر‌های شهدا تکه تکه و شمار زیادی نیز مفقود شده اند. خبرنگار روسیا الیوم تعداد شهدا را ۱۲۵نفر ذکر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از این حمله ادعا کرده بود این مدرسه، مقر فرماندهی نظامی حماس و جهاد اسلامی بوده و با انتشار فهرستی گفته بود دستکم ۱۹نفر از افراد این گروه‌ها را به شهادت رسانده است. اما حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد  این فهرست سراسر دروغ است و برخی از اسامی این فهرست یا کودک بودند یا روز‌های پیشتر توسط این رژیم ترور شده بودند.

محمود بصل، سخنگوی دفاع مدنی اعلام کرد: سه موشک رژیم صهیونیستی به این مدرسه که آوارگان را در خود پناه داده بود، اصابت کرده است.

وی گفت: برخی از پیکرها در آتش سوخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها