وزیر افراطی صهیونیست:

نوار غزه را برای همیشه باید اشغال کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اشغال دائمی نوار غزه شد و اعلام کرد باید انتقال کمک‌های بشردوستانه و سوخت تا زمانی که همه اسرا آزاد شوند، متوقف شود.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۹۳

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اشغال دائمی نوارغزه شد و اعلام کرد باید انتقال کمک‌های بشردوستانه و سوخت تا زمانی که همه اسرا آزاد شوند، متوقف شود.

ایتاماربن گوی، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما باید ساکنان غزه را به مهاجرت تشویق کرده و نوار غزه را اشغال کنیم تا برای همیشه آن را تحت کنترل داشته باشیم.

براساس گزارش النشره، بن‌گویر گفت: باید به نابودی حماس» تا زمانی که کاملا تسلیم شود، ادامه داد. 

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد باید انتقال کک‌های بشردوستانه و سوخت متوقف شود تا زمانی که همه اسیران آزاد شوند.

بن‌گویرافزود: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صورت پذیرش معامله اسرا تسلیم خواهد شد.

بایدن اوایل ژوئن گذشته بند‌های قرارداد پیشنهادی خود را به رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس و آزادی تمام اسرای اسرائیلی ارائه کرد که در آن زمان جنبش حماس موافقت خود را با آن قرارداد اعلام کرد، اما نتانیاهو شروط جدیدی را تعیین کرد که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم و دوید بارنیا، رئیس سوریس جاسوسی موساد آن‌ها را مانع رسیدن به توافق دانستند.

این شروط شامل ممانعت بازگشت ساکنان از جنوب نوار غزه به شمال آن با بازرسی افرادی که از محور نتزاریم (در نزدیکی شهر غزه توسط ارتش این رژیم احداث شد و شمال و جنوب نوار غزه را از یکدیگر جدا می‌کند) به این مناطق برمی‌گردند و ابقای نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در محور فیلادلفیا در مرز‌های میان غزه و مصر بودند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ با حمایت آمریکا جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرد که تاکنون بیش از ۱۳۱هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰هزار مفقودی بر جای گذاشته است.

تل‌آویو با نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت مبنی بر لزوم توقف فوری این جنگ و دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره ممانعت از نسل‌کشی در غزه و تلاش برای بهبود وضعیت انسانی آن به حملات خود ادامه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها