گمانه‌زنی صهیونیست ها درباره مراکزی که ایران و حزب الله هدف قرار می دهند

صهیونیست ها با هراس از واکنش ایران و حزب الله به ترور شهیدان «هنیه» در تهران و «فواد شکر» در ضاحیه بیروت، اهدافی را پیش بینی کرده اند که احتمالا مورد حملات انتقام‌جویانه قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، بنابر گزارش العهد، رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که رژیم اسرائیل تلاش می‌کند نحوه واکنش ایران و حزب الله را دریابد، اما در عین حال نمی‌خواهد به گونه‌ای عمل کند که به نفع جبهه مقاومت باشد.

این رسانه نوشت: آمریکا در پشت پرده با کشور‌های ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی‌ها از حمله قبلی که طی آن پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی‌ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهد برد.
 
یدیعوت آحارنوت در ادامه به اهدافی اشاره کرده است که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت و عبارتند از کنست، دفتر نخست وزیری، مقر اقامت نخست وزیر، وزارت جنگ در تل آویو، پایگاه‌های نیروی هوایی، پایگاه‌های اطلاعاتی و مقر‌های موساد و شاباک.
 
این رسانه نوشت: بیم هدف قرار گرفتن برخی زیرساخت‌ها مانند نیروگاه‌های انرژی، بنادر، فرودگاه ها، انبار‌های آمونیاک، مراکز سوخت، تقاطع‌ها و جاده‌های اصلی وجود دارد.
 
یدیعوت آحارنوت ادامه داد: احتمال هدف قرار گرفتن اسرائیلی‌ها در تل آویو، حیفا و دیگر شهر‌ها وجود دارد. این اقدام به طور حتم به گسترش درگیری منجر می‌شود و این موضوعی است که آن‌ها از آن اجتناب می‌کنند و بنابرین احتمالش کم است.
 
رسانه مذکور همچنین از پیش بینی در این رژیم درباره حملات سایبری خبر داده است که سامانه‌های هشداری و ارتباطاتی را فلج می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها