صدور بیش از ۱۲ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان جنوبی

۱۲ هزار و ۲۴۱ جلد گذرنامه زیارتی از آغاز امسال تاکنون در خراسان جنوبی صادر شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۴۲۶

صدور بیش از ۱۲ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از صدور ۲۷ هزار و ۶۴ جلد گذرنامه زیارتی و عادی از آغاز امسال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۲۳ جلد گذرنامه عادی هستند.

سرهنگ زنگویی افزود: گذرنامه‌های زیارتی تنها برای ورود و خروج به کشور عراق و گذرنامه‌های عادی برای تمامی کشور‌های خارجی معتبر است.

وی گفت: افرادی که متقاضی گذرنامه جدید زیارتی اربعین هستند می‌توانند از طریق سامانه کاربردی پلیس من به نشانی police man.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

سرهنگ زنگویی افزود: متقاضیان گذرنامه‌های عادی علاوه بر سامانه پلیس من، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست گذرنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: متقاضیانی که قصد تشریف به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین را دارند درخواست گذرنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان افزود: اعتبار گذرنامه‌های زیارتی ۵ ساله بوده و صرفاً برای سفر به عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

سرهنگ زنگویی هزینه صدور گذرنامه زیارتی را ۶۵ هزار تومان عنوان کرد.

 به گفته وی امسال پیش بینی نصب نشان بر روی گذرنامه‌های تاریخ گذشته نشده و شهروندان منتظر تمدید گذرنامه‌های فاقد اعتبار با نصب نشان برای خروج از کشور نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها