پیام دختر شهید «آقا محسن» به دشمن غاصب صهیونیستی

خدیجه شکر،دختر حاج فؤاد شکر، از فرماندهان بزرگ جهادی، با تأکید بر اینکه راه این شهید ادامه خواهد داشت، خطاب به دشمن صهیونیست گفت، شما با شهادت آقا محسن احساس راحتی نخواهید کرد، همان‌طور که ایشان در زمان حیاتش شما را به درد آوردند، بعد از مرگ نیز چندین برابر شما را به درد خواهد آورد.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۸۴

به گزارش جام‌جم آنلاین،دختر حاج فؤاد شکر از فرماندهان بزرگ جهادی، با تأکید بر اینکه راه این شهید ادامه خواهد داشت، خطاب به دشمن صهیونیست گفت: شما با شهادت آقا محسن احساس راحتی نخواهید کرد، همان‌طور که ایشان در زمان حیاتش شما را به درد آوردند، بعد از مرگ نیز چندین برابر شما را به درد خواهد آورد.

خدیجه شکر دختر فؤاد شکر (معروف به آقا محسن)، در گفتگو با تلویزیون المنار، دشمن صهیونیست را خطاب قرار داد و گفت: شما با شهادت آقا محسن احساس راحتی نخواهید کرد، همانطور که در زمان حیاتش وضع اینگونه بود. همانطور که او در طول حیاتش شما را به درد آورد، پس از مرگش نیز این درد را برای شما دو چندان خواهد کرد.

خانم خدیجه شکر افزود: از لحظه‌ای که پدرم به شهادت رسید، می‌توانم نام کاملم را فاش کنم و با افتخار بگویم که من خدیجه فؤاد شکر هستم.

او گفت: این فرمانده شهید در تمام عمرش، آقا محسن بود که بسیار شجاع و مقاوم بود و مواضع قاطعی داشت و از تمام اطرافیانش حمایت می‌کرد. اما او مهربان و دلسوز نیز بود.

حاج فؤاد شکر معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب‌الله لبنان، سه‌شنبه گذشته در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان مسکونی در صاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها