یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد: 

آماده باش کامل در سرزمین‌ های اشغالی از ترس واکنش ایران

یک روزنامه صهیونیستی، خطوط برق و ارتباطات را هدف حملات انتقام جویانه احتمالی ایران دانست و نوشت که رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که سرزمین‌های اشغالی از ترس واکنش انتقام جویانه ایران نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

این گزارش با پیش‌بینی این نکته که حمله مذکور احتمال دارد خطوط برق و ارتباطات در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد، تاکید کرد که بیمارستان‌های بزرگ با سوخت و تجهیزات تولید برق مجهز شده‌اند و پارکینگ بیمارستان‌ها تخلیه شده تا امکان استفاده از آنها در شرایط اضطراری فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین برخی بیمارستان‌ها را به تلفن‌های ماهواره‌ای مجهز کرده تا در صورت قطعی ارتباطات تلفنی بتواند با آنها ارتباط داشته باشد.

این گزارش تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تمامی مرخصی‌ها را در تمام یگان‌های نظامی و آموزشی خود لغو کرده است.

علاوه بر تاکید مسئولان و شخصیت‌های سیاسی ایران از جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم واکنش قاطع نسبت به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنان اخیر خود گفت: ایران ترور هنیه را خدشه به امنیت و حاکمیت ملی خود می‌داند. وی افزود: اسرائیلی ها باید بدانند که ایرانی ها بر این باورند که بعد از ترور اسماعیل هنیه - در حالی که مهمان آنها بود - شرافت آنها لطمه خورده است. وی خطاب به صهیونیست ها افزود: بسیار گریه و زاری خواهید کرد چون نمی دانید از چه خطوط قرمزی عبور کردید.

دبیرکل حزب الله گفت: ما در تمام جبهه‌های پشتیبانی (از مقاومت فلسطین) وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و تشدید آن به واکنش‌های دشمن بستگی دارد وی تاکید کرد: دشمن باید منتظر خشم شرافتمدان این امت و انتقام آنها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها