ببینید ا حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است

طحان نظیف،سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسماعیل هنیه مهمان ملت ایران بود و برای مراسم به ایران آمده بود، گفت، حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است و ان‌شاءالله پاسخ متناسبی به اتفاقی که افتاد، خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۶۷۰۴۱
تعداد بازدید : 4

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،طحان نظیف،سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسماعیل هنیه مهمان ملت ایران بود و برای مراسم به ایران آمده بود، گفت، حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است و ان‌شاءالله پاسخ متناسبی به اتفاقی که افتاد، خواهد داد.

هادی طحان نظیف صبح امروز پنجشنبه ۱۱مرداد در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت:اتفاق تلخ و دردناکی بود. آقای اسماعیل هنیه مهمان ملت ایران بود و برای مراسم به ایران آمده بود.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این حادثه برای ما بسیار تلخ بود، گفت: یک‌بار دیگر دشمنان نظام اسلامی و دشمنان بشریت و انسانیت نشان دادند که در ارتکاب هر جنایتی، هیچ ابایی ندارند. طبعتاً حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است و ان‌شاءالله پاسخ متناسبی به اتفاقی که افتاد، خواهد داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی براثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها