تأیید طرح طبقه‌بندی مشاغل SKS توسط اداره کار
با اتمام فعالیت کمیته طبقه بندی مشاغل صورت گرفت؛

تأیید طرح طبقه‌بندی مشاغل SKS توسط اداره کار

در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی مطرح شد؛

سیستم‌های نگهداشت اثربخش؛ ماحصل آگاهی و فرهنگ سازمانی فولاد کاوه

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران، با هدف تعیین جایگاه واحد‌های نگهداری‌و‌تعمیرات شرکت در قیاس با شرکت‌های شاخص و مطرح کشور در این حوزه برای نخستین بار در سطح تقدیرنامه مشارکت نمود.
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران، با هدف تعیین جایگاه واحد‌های نگهداری‌و‌تعمیرات شرکت در قیاس با شرکت‌های شاخص و مطرح کشور در این حوزه برای نخستین بار در سطح تقدیرنامه مشارکت نمود.
کد خبر: ۱۴۶۶۸۰۵

هرمزگان-جام جم انلاین-شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران، با هدف تعیین جایگاه واحد‌های نگهداری‌و‌تعمیرات شرکت در قیاس با شرکت‌های شاخص و مطرح کشور در این حوزه برای نخستین بار در سطح تقدیرنامه مشارکت نمود.

دکتر جواد حاتمی مدیرعامل SKS درخصوص فرایند ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران گفت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای نخستین‌بار با‌هدف ایجاد ارتباط با شرکت‌های هم‌گروه و متخصصین مربوطه، تبادل تجربیات و ارتقا سطح دانش‌سازمانی، محک‌زدن و تعیین جایگاه واحد‌های نگهداری‌وتعمیرات شرکت در قیاس با شرکت‌های سرآمد این حوزه، در این جایزه ملی شرکت نمود.

دکتر حاتمی درخصوص لزوم تعالی نگهداشت بیان‌داشت: در تمامی حوزه‌های سازمانی، مباحث نگهداری‌و‌تعمیرات و مدیریت دارایی‌ها موضوع حائز اهمیتی است و مهم‌ترین مزایای سیستم‌های مدیریت نگهداری‌و‌تعمیرات CMMS / EAM، افزایش ظرفیت و پایداری تولید و کاهش هزینه‌ها، از طریق بهبود دسترس‌پذیری و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات و همچنین کاهش هزینه‌های کلی نگهداشت میسر است.


دکتر حاتمی اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه با آگاهی کامل نسبت به اهمیت و ضرورت نگهداری صحیح علمی و برنامه‌ریزی‌شده و اثر مستقیم نگهداشت بر ارتقا بهره‌وری، کاهش هزینه‌های مستقیم تولید و افزایش قابلیت اطمینان و سودآوری سازمان در این ارزیابی شرکت نمود. وی اضافه کرد: رویکرد SKS برای حضور در جایزه تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایجاد یک مسیر و راه برای ارتقا بهره‌وری از منظر نگهداشت از دارایی‌های فیزیکی است.


مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بیان داشت: سیستم‌های مدیریت نگهداری و تعمیرات فولاد کاوه جنوب کیش در این ارزیابی در ۲ حوزه؛ رویکرد/جاری‌سازی و نتایج، مورد ارزیابی قرار گرفت. در حوزه نخست معیارهایی نظیر؛ بسترسازی برای دستیابی به تعالی، مدیریت اطلاعات، داده‌های دارایی‌ها، جلوگیری از تکرار عیوب، کاهش پیامد‌های خرابی‌ها، بهینه‌سازی برنامه و مدیریت منابع، مدیریت فعالیت‌های چرخه‌عمر دارایی‌ها، مدیریت عملکرد و بهبود مستمر جزو شاخص‌های اصلی این ارزیابی بودند و در حوزه دوم یعنی نتایج؛ معیارهایی شامل؛ KAI، KPI و KMI مورد پایش و ارزیابی دقیق ارزیابان قرار‌گرفت.


تیم ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی طی سه روز حضور در مجموعه SKS با‌ بررسی دقیق وضعیت واحد‌های نگهداری‌و‌تعمیرات شرکت، مهم‌ترین برتری و شاخصه عملکردی فولاد کاوه در این حوزه را تخصص تیم‌های نگهداشت، آموزش‌های بدو استخدام و حین خدمت، پیاده‌سازی سیستم‌های RCM، PMO برای تجهیزات حیاتی، استقرار سیستم مکانیزه نگهداشت CMMS برای کل تجهیزات، فعالیت‌های تیمی، تعاملی گروه‌های تعمیراتی و پشتیبانی مؤثر از تأمین قطعات یدکی به عنوان مزیت‌های کلیدی فولاد کاوه جنوب کیش برشمردند.


در آیین اختتامیه این رویداد نیز علیرضا عقدایی، ارزیاب ارشد جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی‌ها با بیان نقاط قوتSKS در فرایند ارزیابی گفت: مهم‌ترین نقاط قوت فولاد کاوه از نظر تیم ارزیابی، حضور نیروی انسانی جوان و فعال، فرهنگ سازمانی قوی، آگاهی مدیران ارشد سازمان نسبت به سیستم‌های نگهداشت و همکاری تیمی اثربخش بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها