در مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران فولاد کاوه جنوب کیش(سهامی عام) مصوب شد؛

تقسیم یکهزار و ۶۳۰ ریال سود سهام در مجمع فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)

تقسیم 80 درصد سود محقق شده میان سهام داران کاوه ، تولید پایدار، سودآوری و توسعه متوازن با رعایت منافع شرکت و سهامداران استراتژی فولاد کاوه جنوب کیش است.
تقسیم 80 درصد سود محقق شده میان سهام داران کاوه ، تولید پایدار، سودآوری و توسعه متوازن با رعایت منافع شرکت و سهامداران استراتژی فولاد کاوه جنوب کیش است.
کد خبر: ۱۴۶۳۱۴۰

هرمزگان-جام جم انلاین-تقسیم 80 درصد سود محقق شده میان سهام داران کاوه ، تولید پایدار، سودآوری و توسعه متوازن با رعایت منافع شرکت و سهامداران استراتژی فولاد کاوه جنوب کیش است.

مجمع‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران فولاد کاوه جنوب کیش(سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در هتل هرمز بندرعباس با حضور اکثریت سهام‌داران حقوقی و حقیقی برگزار و صورت های مالی این شرکت به تصویب رسید.

مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام روز پنجشنبه، ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ با موضوع استماع گزارش هیئت ‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت ‌مدیره، تعیین پاداش هیئت‌مدیره و سایر موارد که در صلاحیت مجمع بوده در محل هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

مجمع ‌عمومی با حضور بیش از ۷۹ درصدی سهام‌داران و تمامی اعضای هیئت‌مدیره، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی رسمیت یافت.

شاخص ها بیانگر رشد کمی و کیفی مطلوب فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۱۴۰۲ است

دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات تیم مدیریتی سابق گفت: آنچه امروز به عنوان گزارش عملکرد فولاد کاوه در سال مالی ۱۴۰۲ قرائت می شود حاصل تلاش و از خود گذشتگی شبانه روزی سرمایه انسانی پرتلاش این مجتمع عظیم صنعتی است.

وی ضمن قرائت گزارش عملکرد شرکت، اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سالی که گذشت اقدامات مهمی در راستای ارتقاء بهره‌وری، توسعه متوازن، رشد تولید و فروش، توانمندسازی نیروی انسانی، ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و شفافیت در عملکرد انجام داده از همین رو شاخص‌ها نشان دهنده رشد کمی و کیفی مطلوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها