دلهره و وحشت ۶ کودک در شهربازی

تکرار حوادث شهربازی این بار در پارک ‌کاشانی تربت حیدریه. در این حادثه که شب‌گذشته رخ داد، یک دستگاه چرخ‌و‌فلک هنگام کار از وضعیت عادی خارج شد که در نتیجه آن شش کودک و یک زن به‌شدت مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۴۶۶۳۷۷
 
اهالی شهر و صاحبان شهربازی به‌شدت از این اتفاق عصبانی هستندوبسیاری ازآنها شورای شهر تربت حیدریه را مقصر اصلی این حادثه می‌دانند که به هشدارها بی‌توجهی کرده است. مصطفی مطهری، از دارندگان باسابقه شهربازی در تربت حیدریه در خصوص این حادثه به جام‌جم گفت:«حدود ساعت ۲۲ شب پنجشنبه دستگاه چرخ‌وفلک شروع به کارکردوهر شش کابین آن راکودکان پرکرده بودند. سرعت چرخش این دستگاه کم و در حد دو دور در دقیقه است. در همان هنگام پدر و مادر کودکان هم اطراف دستگاه بودند. من در لحظه حادثه آنجا نبودم، اما شدت صدایی که بلند شد به حدی بود که خودم را به آنجا رساندم و صحنه‌های بسیار دلخراشی دیدم. شافت میان دستگاه بریده شده و هر شش کابین به سمت جلو چپ شده بود. دستگاه به سریکی ازمادرهااصابت کردکه باعث جراحت و خونریزی شدید شد. درموردبچه‌ها هم داخل کابین محبوس شده ودست‌هایشان بیرون مانده بود که دست یکی دو نفر هم شکست‌. بیمارستان نزدیک مجموعه است که خوشبختانه اورژانس به سرعت ازراه رسید و مصدومان را به آنجا منتقل کرد و تا جایی که اطلاع دارم، شرایط جسمی مناسبی دارند، اما به هرحال برای کودکان بسیار دلخراش بود.»
حسین صادقی، ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تربت‌حیدریه در این‌باره گفت: «ساعت ۲۱:۵۶پنجشنبه‌شب درتماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی موضوع محبوس‌شدن چند کودک را بر اثر سقوط چرخ‌وفلک در پارک کاشانی اطلاع دادند. تیم‌های نجات از ایستگاه شماره یک و ۳ به محل حادثه اعزام شدند که با توجه به خروج کودکان قبل از حضور آتش‌نشانان بررسی و ایمن‌سازی محل در دستور کار قرار گرفت. این حادثه هفت مصدوم داشت که به بیمارستان رفتند و بعد از اقدامات درمانی مرخص شدند. بررسی‌های اولیه حاکی از شکسته‌شدن میله شافت دستگاه است که گزارش نهایی پس از بررسی‌های تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها