
به گزارش جام جم آنلاین،تیم کبدی نوجوانان دختر قم عصر دیروز در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور برابر تیم توابع تهران صف آرایی کرد و با قبول شکست برابر حریف خود از دور رقابتها کنار رفت و نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
نماینده قم پیش از این دیدار و در مرحله گروهی تیمهای آذربایجان شرقی و سمنان را شکست داده بود و برابر گلستان نتیجه را واگذار کرد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یکهشتمنهایی شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند