به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت؛

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ملی مهارت گلستان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ملی مهارت افتتاح شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ملی مهارت افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۸۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه ها با هدف توانمندی سازی و ارتقاء مهارت های دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد می شود.

وی افزود: امروز توسعه اشتغال در کشور بیش از پیش ضرورت دارد و تحقق این امر با گسترش آموزش های مهارتی اتفاق خواهد افتاد

کرایلو بیان کرد: ظرفیت های دو دستگاه در جهت هم افزایی در توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در استان با ایجاد مرکز و انعقاد تفاهم نامه همکاری بیشتر خواهد شد.

حسنی رئیس دانشگاه ملی مهارت گلستان گفت: اگر می خواهیم با انباشت فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمبود نیروی کار ماهر در صنایع مواجه نشویم ضرورت توجه به موضوع مهارت آموزی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه ملی مهارت علاوه بر ایجاد ارتباط بیشتر با سازمان آموزش فنی و حرفه ای، ارتقاء توانمندی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را به دنبال خواهد داشت که این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس برای آینده شغلی و تمامی مراحل زندگی آنان خواهد شد.

حسنی همچنین افزود: دانشگاه ملی مهارت بنا دارد به طور ویژه در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در برگزاری مسابقات ملی مهارت باشد.

شایان ذکر است تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه ملی مهارت گلستان منعقد و مجوز مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ملی مهارت اعطا شد.

لازم به ذکر است حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از کارگاه های آموزش مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه ملی مهارت گلستان بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها