در دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر؛

وزیر کشور وارد بغداد شد

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز دوشنبه به منظور شرکت در دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر کشور‌های همجوار عراق و گفتگو با مقامات عالی این کشور، وارد بغداد شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۳۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز به منظور شرکت در دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر کشور‌های همجوار عراق و گفتگو با مقامات عالی این کشور، وارد بغداد شد.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بغداد، مورد استقبال عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق قرار گرفت.

دیدار و گفتگو با مقامات عالی عراق، شرکت در دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر کشور‌های همجوار عراق و همچنین پیگیری مسائل مرتبط با مراسم پیاده روی اربعین و ظرفیت‌های موجود از مهمترین محور‌های این است.

وحیدی در این سفر دو روزه همچنین با وزرای کشور‌های شرکت کننده در این کنفرانس منطقه‌ای در زمینه همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه گفتگو خواهد داشت.

دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر کشور‌های همجوار عراق، امروز دوشنبه  با حضور وزاری کشور‌های عضو و روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های عربستان، اردن، کویت، ترکیه، مصر، سوریه و لبنان در بغداد برگزار می‌شود.

نشست مقدماتی این کنفرانس با حضور روسای پلیس هیات‌های کارشناسی کشور‌های عضو در روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها