برگزاري انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌هاي گلستان به تعويق افتاد

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تعویق زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تعویق زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۰۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود غریب‌آبادی گفت : انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان که مقرر شده بود در روز سه شنبه «دوم مرداد ماه 1403» برگزار شود، به درخواست جمعی از اصحاب رسانه به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه ضرورت پالایش و ساماندهی اعضای این تشکل صنفی با هدف مشارکت حداکثری اصحاب رسانه از مهمترین اهداف این تقاضای اصحاب رسانه است، خاطرنشان کرد: درخواست مذکور مورد موافقت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه زمان جدید برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان متعاقباً اعلام خواهد شد، افزود: برگزاری انتخابات سالم خانه مطبوعات استان با مشارکت حداکثری اصحاب رسانه و حضور همه سلیقه‌ها مورد انتظار است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی همکاری لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن آن در چارچوب قوانین و مقررات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها