نحوه خرید و فروش فیش حج واجب

قصد داریم یکی از بهترین راه‌های خرید و فروش فیش حج را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به تهیه یا واگذاری آن، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. حج تمتع و عمره را می‌توان مهم‌ترین سفر زیارتی مسلمانان دانست که همواره افراد زیادی از سراسر جهان، مشغول به انجام آن هستند.
قصد داریم یکی از بهترین راه‌های خرید و فروش فیش حج را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به تهیه یا واگذاری آن، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. حج تمتع و عمره را می‌توان مهم‌ترین سفر زیارتی مسلمانان دانست که همواره افراد زیادی از سراسر جهان، مشغول به انجام آن هستند.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۴۶

در کشور ایران نیز تعداد زیادی از مردم هر ساله با قصد تشرف به خانه خدا، اقدامات مختلفی را انجام می‌دهند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله در این سفر زیارتی را می‌توان خرید فیش حج دانست؛ این کار کمک می‌کند تا دوست‌داران زیارت مکه مکرمه سریع‌تر به سفر خود بروند.

از کجا مشاوره رایگان برای خرید و فروش فیش حج بگیرم؟

شما میتوانید به سایت سازمان حج و زیارت و دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت اطلاعات لازم درباره روش خرید و فروش فیش حج ۱۴۰۲ به دست آورید یا با جستجوی " سامانه جامع فیش حج نوراسیر "در اینترنت و مراجعه به سامانه، تلفنی سوالات خود را پرسیده و مشاوره رایگان با کارشناسان در تمامی استان ها در خصوص خرید و فروش فیش حج داشته باشد یا با شماره 09199990087 تماس بگیرید و قیمت فیش حج تمتع آزاد یا قیمت فیش حج عمره را استعلام بگیرید.

چگونه اقدام به فروش یا خرید فیش حج کنیم؟

اگرچه راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما می‌توان بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش ممکن را درج آگهی حج ، خرید یا فروش در سایت نوراسیر" nuraseir.com " یا حج آگهی "hajjagahi.com" دانست. این روش راه دلالان سودجو را می‌بندد تا از این فریضه مبارک الهی سو استفاده نشود.
مزیت مهم درج آگهی در دو سایت مذکور، این است که هردو آن‌‌ها مراجع پربازدیدی هستند و در کنار پوشش تمامی استان‌ها، شرایطی برای تماس مستقیم با فروشنده یا خریدار محیا شده است. بدین‌ترتیب می‌توانید در استان خود و به‌صورت حضوری با افراد مورد نظر ارتباط برقرار کرده و برای خرید فیش حج یا فروش آن اقدام کنید.
برای ثبت آگهی خود باید چه مراحلی را طی کنیم؟
قبل از هرچیز باید بدانید که با هدف جلوگیری از اقدامات غیرقانونی، تمامی امورات مربوط به فیش حج، یعنی خرید و فروش آن می‌بایست در دفاتر رسمی سازمان حج و زیارت ثبت شود؛ به‌ همین‌ دلیل، بنابر دستور این سازمان، مراجع قانونی ثبت آگهی فقط پذیرای خریداران و فروشندگان واقعی هستند و درج آگهی برای اشخاص واسطه غیرقابل انجام است. در صورت عدم تبعیت از این قانون، آگهی درج‌شده حذف خواهد شد.

قیمت فیش حج چقدر می باشد؟

قبل از فروش و خرید فیش حج از قیمت فیش واجب مطلع شوید برای دانستن این موضوع می توانید به سامانه جامع فیش حج نوراسیر یا دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنید و از قیمت فیش حج مطلع شوید. توجه کنید که قیمت حج توافقی است و این موضوع بین گیرنده و واگذارکننده فیش حج مشخص می شود.برای دریافت قیمت فیش حج تمتع درخواست خود را ثبت نمایید.

 

واگذاری فیش حج بر اساس مقررات سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت برای واگذاری یا فروش قانونی فیش‌ حج یک شیوه نامه اعلام کرده است. در این شیوه نامه روش خرید فیش حج با توجه به محتویات مندرج در برگه ودیعه‌ حج و با رعایت شرایط مشخص شده و ضوابط سازمان حج و زیارت فرد ودیعه‌گذار فیش حج می‌تواند فیش حج خود را فقط برای یک بار به فروش برساند با توجه به اعزام محدود حجاج در هر سال حج و بالارفتن متقاضیان قیمت فیش حج سالانه افزایش یابد.

مراحل ثبت آگهی

در مرحله بعدی باید از طریق سایت HajjAgahi.com روی دکمه “ثبت رایگان آگهی حج” کلیک کنید تا فرم ارسال اطلاعات خرید فیش حج ظاهر شود. اگر از قبل در سایت ثبت‌نام نکرده‌اید، باید ابتدا برای انجام این کار اقدام کنید و سپس به این بخش مراجعه فرمایید.
اگر در سایت ثبت‌نام کرده باشید، با کلیک روی دکمه “ثبت رایگان آگهی حج” یک فرم سه بخشی ظاهر می‌شود که در بخش اول باید نوع فیش (تمتع یا عمره) و نوع درخواست (خرید یا فروش) انتخاب شود.
در گام بعدی بنابر نوع فیش، باید مواردی مثل عنوان آگهی، توضیحات آگهی، استان و شهر محل سکونت، تعداد فیش درخواستی، تاریخ مورد نظر برای تشرف و تصویری مناسب از آگهی خود وارد و ثبت کنید.
در گام سوم، اطلاعات واردشده توسط شما برای خرید فیش حج یا فروش فیش حج، مجددا جهت بازبینی نمایش داده می‌شود تا ضمن بررسی دقیق آن‌ها، موارد احتیاط رعایت شود. اگر نیاز به ویرایش هرکدام از اطلاعات وارد شده داشتید، می‌توانید روی دکمه مرحله قبل کلیک کنید و اگر اطلاعات واردشده درست بود، روی دکمه تایید و انتشار کلیک کنید.
جستجو در میان آگهی‌ها
در صفحه اصلی که محل نمایش آگهی کاربران است، گزینه‌هایی برای جستجوی دقیق‌تر تعبیه شده است که با وارد کردن استان و دسته‌بندی، می‌توانید نتایج دلخواه مربوط به استان محل زندگی خود را مشاهده کنید.


ثبت و درج آگهی در کانال تلگرام فیش حج

برای اینکه بتوانید آگهی خود را به تعداد بیشتری از مردم ایران نشان دهید، می‌توانید وارد کانال تلگرامی خرید فیش حج به آیدی @Hajjebrahimi شوید و آگهی خود را در این کانال عمومی نیز درج کنید. این کار کمک می‌کند تا سریع‌تر به نتایج دلخواه خود برسید یا فیش مورد نظر خود را زودتر پیدا کنید.
دریافت مشاوره و ارتباط سریع‌تر
اگر سوالات یا ابهامات خاصی دارید که پاسخ دقیقی برای آن‌ها نیافته‌اید، می‌توانید با تیم پشتیبانی نوراسیر به ‌صورت تلفنی صحبت کنید. کافیست اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی و موضوع درخواست خود را به شماره تلفن 09199990087 ارسال کنید یا به‌صورت مستقیم با تلفن ثابت 02166940100 تماس حاصل فرمایید.
خدمات جدید در حوزه فیش حج
جدیدترین خدمات آن مربوط به انجام مراحل نقل و انتقال فیش حج، هم برای حج تمتع و هم برای حجم عمره است. بدین‌ترتیب مراحل راحت‌تری برای خرید و فروش فیش خود طی خواهید کرد.


چرا باید نوراسیر را انتخاب کنیم؟

نوراسیر یک مرجع حرفه‌ای می باشد که در حوزه فیش حج و موارد مرتبط با آن فعالیت گسترده‌ای دارد. این مجموعه با ۱۸ سال تجربه حرفه‌ای در این زمینه، یکی‌از بهترین و تخصصی‌ترین مراجع برای ثبت آگهی خرید و فروش فیش محسوب می‌شود. هدف نهایی این مجموعه، کسب رضایت گردشگران و زوار عزیز ایرانی است که قصد خرید فیش حج دارند یا می‌خواهند به سفر های زیارتی بروند.

چگونه اولویت فیش حج عمره را استعلام بگیریم و شماره اولویت فیش حج عمره را متوجه شویم؟

سازمان حج و زیارت امکان استعلام را برای فیش های بانکی محیا کرده است. می‌توانید به لینک بانک ملت و ملی در سامانه جامع فیش حج نوراسیر مراجعه نمایید و استعلام اولویت اعزام فیش حج واجب و عمره را متوجه شوید.

با توجه به اینکه حج تمتع به صورت استانی است چگونه فیش حج از استان های دیگر بخریم؟

در حال عادی امکان این موضوع میسر نیست. فقط در صورتی که در استان دیگر مدارک سکونت یا سند ملکی داشته باشید می‌توانید به خرید فیش حج آن استان اقدام کنید.

مدارک لازم جهت فروش فیش حج متوفی چیست؟

انحصار وراثت، برگه مالیات بر ارث، فیش حج واجب و همه ورثه باید برای فروش در دفترخانه حضور پیدا کنند مگر اینکه به یکی از ورثه وکالت فروش فیش حج را داده باشید.

آیا می‌شود چند عدد فیش حج بنام یک نفر خرید؟

خیر ، برای هر کد ملی انتقال قطعی تنها یک امتیاز حج امکانپذیر است مگر به صورت وکالتی، که در صورت فوت وکالت دهنده وکالت باطل خواهد شد.

فیش حج واجب را چند بار می‌شود انتقال داد؟

طبق قانون سازمان حج تنها یکبار انتقال به اشخاص غیر امکان پذیر می باشد و یکبار هم برای بار دوم فقط به اشخاص و خانواده درجه۱، در نتیجه دوبار کلا قابل انتقال هست یکبار به غیر و یک بار اشخاص درجه۱ خانواده که برای بار دوم حتما باید سازمان حج تاییدیه صادر نماید.

آدرس سامانه انتقال فیش حج سازمان حج و زیارت چیست؟

قیمت حج تمتع آزاد در زمان‌های مختلف، متفاوت است. با این حال، همواره می‌توانید با مراجعه به سامانه tasharof اقدام به خرید یا اولویت حج تمتع کنید. از آنجایی که امکان خرید فیش حج و اولویت تمتع بدون ثبت در این سامانه و گذراندن مراحل ذکر شده وجود ندارد، بهتر است به افراد فرصت طلبی که قصد فروش به صورت وکالتی را دارند، توجه نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها