در راستای نکوداشت سالروز تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان؛

هم‌افزایی و تعامل سازنده شرکت‌های دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان

نکوداشت سالروز تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تیرماه با حضور سرپرست شعب بانک پارسیان، رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و اعضا ۱۶ شرکت دانش‌بنیان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۱۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرید نجات‌بخش، رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، در این مراسم با تأکید بر اینکه در گذشته در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان نهالی کاشته‌ایم و اکنون در حال رسیدگی به آن هستیم تا رشد کند، اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها، سه محوری که نیاز به فعالیت اساسی دارد، هم‌افزایی، توانمندسازی و افزایش تعاملات و قدرت چانه‌زنی اعضا با حاکمیت است.
 وی افزود: تاکنون به بهانه‌های مختلف در فرایندهای مختلفی شرکت کرده‌ایم و اغلب در آنها موفق بوده‌ایم، اما از سال گذشته تصمیم گرفته‌ایم که کمی بدون برنامه اعضا را دورهم جمع کنیم و از آن پس به صورت ماهیانه شرکت‌هایی که در هر ماه تأسیس شدند را نسبت به زمان تأسیسشان دورهم جمع خواهیم کرد تا تجربیاتشان را به یکدیگر منتقل بکنند و باهم آشنا بشوند و با همکاران هم‌افزایی کنند.
 رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: همچنین هرماهه در دورهمی شرکت‌های دانش‌بنیان، یک نهاد خدمت‌رسان به شرکت‌های دانش‌بنیان را دعوت می‌کنیم تا با حضورشان در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند به آنها کمک و یکسری خدماتشان را معرفی کنند. در این مراسم ما میزبان مسئولان بانک پارسیان هستیم که امیدواریم تعامل خوبی صورت بگیرد و بتوانیم از خدمات جدید آنها بهره‌مند شویم.
 وی نیز با اشاره به ویژگی‌های این انجمن، تصریح کرد: از خصوصیات انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان این است که از خوب بودن حال دیگران حالشان خوب می‌شود و آدم‌هایی در آن هستند که تنها به فکر خودشان نیستند، اعضا انجمن به بلوغی رسیده‌اند که اگر حال بقیه خوب باشد، حال آنها خوب خواهد بود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها