معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه عنوان کرد:

ادامه محدودیت‌های برق؛ فرمان ایست به جهش تولید

دکتر محسن قدیری بعنوان مرد سال صنعت نفت ایران و پترو پالایش اصفهان، شرکت برتر صنعت نفت ایران درسال ۱۴۰۲معرفی شدند

کد خبر: ۱۴۶۵۴۴۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ در ارزیابی های صورت گرفته عنوان مرد سال صنعت نفت ایران به این جهت به دکتر محسن قدیری اتلاق پیدا کرد که ایشان با انجام ۴۶۰طرح متمرکز هچنین توجه به زنجیزه ارزش و سود آوری برای صاحبان سهام توانست این عنوان را در بین تمامی کاندیداها از آن خود نماید .

به اذعان آمارها و کارشناسان رکوردشکنی در ساخت و ساز پروژه های صنعت نفت در «نصف جهان» با حضور دکتر قدیری به جایی رسیده است که پیشرفت ماهانه یک طرح پالایشی ۱۰ درصد است و این به منزله یک رکورد برتر در کشور بشمارمیرود .

آنچه نام پتروپالایش اصفهان را نیز به عنوان شرکت برتر صنعت نفت در کشور سرآمد کرده است نیز به آن دلیل است که اکثر قریب به اتفاق طرح‌های پالایشی ایران درحالی رکود، عقب‌ماندگی و پیشرفت لاک پشتی را تجربه کرده که پیشرفت ماهانه ساخت یک طرح پالایشی در پتروپالایش اصفهان بارقه های امید و پیشرفت را در این شرکت برای صنعت نفت کشور روشن کرده است .

در پالایشگاه اصفهان ،همزمان با آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای اصفهان در «بندرعباس»، پیشرفت ساخت پروژه «RFCC » و پیشرفت ۵۷ درصدی پروژه شیرین سازی و سبک سازی مازوت، پیشرفت ماهانه ساخت طرح شیرین سازی نفت سفید «KHT » پتروپالایش اصفهان در کمتر از دوسال یک رکورد بی نظیر در اجرای طرح های استراتژیک نفتی را رقم زده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها