قنادباشی در گفتگو با جام جم آنلاین:

حمله اسرائیل به خان یونس بار دیگر ناتوانی این رژیم را به اثبات رساند

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آنچه طی چند روز گذشته در خان یونس اتفاق افتاد موجب شد افتضاح دیگری برای رژیم صهیونیستی به بار آید و بار دیگر ناتوانی این رژیم به اثبات برسد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آنچه طی چند روز گذشته در خان یونس اتفاق افتاد موجب شد افتضاح دیگری برای رژیم صهیونیستی به بار آید و بار دیگر ناتوانی این رژیم به اثبات برسد.
کد خبر: ۱۴۶۵۰۵۷

جعفر قنادباشی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی با انواع بحران‌ها روبرو شد که به صورت مداوم در حال افزایش است، گفت: هدف اولیه رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه، بازیابی نیروی ارتش و هیمنه از دست رفته آن بود، اما بعد از حملات جنایت کارانه به غزه، نتوانست خود را بازیابد و به بحران‌های این رژیم نیز افزوده شد.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت ۹ ماه از جنگ، این رژیم با اختلافات زیادی در داخل خود روبرو است و نتانیاهو در تلاش است جنگ را طولانی کند، شاید اینگونه به دستاوردی برسد. 

قنادباشی افزود: در حال حاضر اختلافات به حدی رسیده است که مقامات صهیونیست یکدیگر را متهم به ناکارآمدی می‌کنند و بسیاری در داخل این جنگ را جنگ نتانیاهو می‌دانند نه رژیم صهیونیستی.

این کارشناس مسائل غرب آسیا در ادامه گفت: آنچه طی چند روز گذشته در خان یونس اتفاق افتاد موجب شد افتضاح دیگری برای رژیم صهیونیستی به بار آید و بار دیگر ناتوانی این رژیم به اثبات برسد.

وی با بیان اینکه اسرائیل درصدد بود در این عملیات ضعف نظامی حماس را به نمایش بگذارد، گفت:، اما روشن شد که حماس در حفظ رهبران و مراکز تصمیم گیری خود توان بالایی دارد.

قنادباشی ادامه داد: همچنین این جنایات اسرائیل در خان یونس برای آمریکا نیز گران تمام شد چرا که این کشتار وسیع با بمب‌های اهدایی آمریکا به اسرائیل انجام شد و باعث افزایش انتقادات بسیار علیه آمریکا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها