با شکستن فضای باند بازی، راه تازه ای را در مدیریت اجرایی کشور بگشایید
در پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مسعود پزشکیان عنوان شد؛

با شکستن فضای باند بازی، راه تازه ای را در مدیریت اجرایی کشور بگشایید

آیت‌الله نورمفیدی:

برای توسعه کشور و استان همه باید به میدان بیایند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: منکر اقداماتی که در سال های گذشته شده است، نمی‌شوم اما برای توسعه کشور و استان، نیاز به کارهای اساسی است و همه باید به میدان بیایند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: منکر اقداماتی که در سال های گذشته شده است، نمی‌شوم اما برای توسعه کشور و استان، نیاز به کارهای اساسی است و همه باید به میدان بیایند.
کد خبر: ۱۴۶۴۷۰۰
نویسنده شبیر دائمی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با رییس و اعضای ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان اظهار کرد: مبنا، طرز تفکر و شرایط ۱۸ گانه دکتر پزشکیان برای انتصاب وزرا و معاونین دولت، نشان‌دهنده درایت و پختگی وی است که بنده ایشان را تحسین می‌کنم.

وی افزود: همانگونه که دکتر پزشکیان در شروط انتصابات خود اعلام‌کردند، برای دستیابی به توسعه کشور صرف نظر از گرایش‌های جناحی، قومی ‌و مذهبی افراد، باید تخصص‌گرایی، شایسته‌گزینی، کار تخصصی و کارشناسی مدنظر قرار گیرد، بنده نیز با این نظر موافقم و در پیام تبریک خود به ایشان، همین موارد را متذکر شده بودم.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با شناخت دیرینه‌ای که از سلامت نفس، سعه صدر و تجربه‌های ارزشمند دکتر پزشکیان دارم، امیدوارم با بهره‌گیری از افراد شایسته فارغ از تعلقات گروهی و جناحی، زمینه وحدت و همدلی افزون‌تر برای حل مشکلات و اعتلای کشور فراهم شود.

وی با اشاره به نشستی که با دکتر جلیلی (کاندیدای رقیب دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری) داشتند، یادآور شد: به دکتر جلیلی هم متذکر شدم که باندبازی، سد راه توسعه کشور است بگونه‌ای که کشور به‌خاطر باندبازی‌ها و جناح‌بازی‌ها متضرر شده است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: منکر اقداماتی که در سال‌های گذشته شده است، نمی‌شوم اما برای توسعه کشور و استان، نیاز به کارهای اساسی است و همه باید به میدان بیایند.

وی ادامه داد: بدون‌شک دکتر پزشکیان وقتی موفق خواهد بود که همراهان و معاونان وی از انسان‌های توانمند ‌و کاربلد باشند و در دنیا نام و نشانی داشته باشند و دنیا روی آنها حساب کند.

رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان: ما پس از پیروزی دکتر پزشکیان دنبال سهم‌خواهی اجرایی نیستیم

رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان گلستان نیز در این دیدار با تبریک پیروزی مردم در حماسه ۱۵ تیر گفت: ما پس از پیروزی دکتر پزشکیان دنبال سهم‌خواهی اجرایی نیستیم اما کشور باید در حوزه مدیریت اجرایی پوست‌اندازی کند.محمدمهدی اسلامی افزود: اگر کشور با اقدامات مدیریتی مشابه سال‌های گذشته می‌توانست موفق عمل کند باید تا به حال در بسیاری از عرصه‌ها با توفیق مواجه می‌شدیم، امیدواریم در دوره جدید نگاه جدیدی ایجاد شود تا به اهداف مدنظر رییس جمهور منتخب برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها