قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان از راش تا بلوط

درب ورودی آپارتمان، اولین ارتباط بین ساکنان و ساختمان بوده، جایی که امنیت، زیبایی و کیفیت با یکدیگر آمیخته می‌شوند. انتخاب درب مناسب برای ورودی آپارتمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا این درب نه تنها نقش اصلی در ایمنی ساکنان دارد، بلکه به عنوان یک عنصر تزئینی نمای ساختمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۸۱

با توجه به انواع مختلف این وسیله، از جمله درب‌های چوبی و فلزی، انتخاب آن می‌تواند به سلیقه شما بستگی داشته باشد. اما از حق و انصاف نگذریم درب چوبی چیز دیگریست. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم تا با چرخی در بازار این وسیله آخرین قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان را برایتان لیست کنیم. البته قبل از شروع به ویژگی این درها که در قیمتشان هم دخیل بوده نگاهی می‌اندازیم.

درب ورودی آپارتمان را بهتر بشناسیم!

درب‌های ورودی آپارتمان، به عنوان یکی از عناصر بارز در طراحی و دکوراسیون، نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت، راحتی و زیبایی محیط زندگی دارند. امروزه درب‌های ساختمانی در انواع  مختلفی طراحی شده‌اند که هر یک دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی هستند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این درب‌ها می‌توان به عایق بودن در برابر سرما، گرما و صدا، حفظ حریم خصوصی و امنیت و همچنین زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

 

قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان از راش تا بلوط

مهم ترین ویژگی درب ورودی آپارتمان از نگاه فروشندگان چیست؟

ویژگی‌های درب ورودی آپارتمان شامل جنس، سیستم قفل، صداگیر هستند. این درب‌ها معمولاً از جنس‌های چوب مانند راش یا بلوط تهیه می‌شوند که به دلیل مقاومت فیزیکی بالا، قابلیت مقابله با ضربه‌ها و سرقت‌ها را دارند. همچنین، از لایه‌هایی از فوم یا عایق حرارتی برای کاهش انتقال صدا و حفظ حرارت نیز در آنها استفاده می‌شود.

 

قفل درب ورودی آپارتمان دارای سیستم پیچیده‌ای بوده که شامل قفل‌های الکترونیکی، قفل‌های اثر انگشت و قفل‌های کارتی می‌شوند.. صداگیر درب ورودی نیز به ساکنان اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگان را شناسایی کرده و در صورت لزوم با آن‌ها صحبت کنند. همچنین، نصب چشمی روی درب ورودی می‌تواند به ساکنان امکان مشاهده وضعیت خارج از درب و مهمانان را فراهم می‌کند .

همه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شود درب چوبی ورودی آپارتمان نه تنها ابزاری برای افزایش امنیت و حفاظت منزل باشد، بلکه به عنوان یک عنصر زیبایی در ساختمان نیز بدرخشد.

قیمت انواع درب چوبی ورودی آپارتمان

درب چوبی ورودی به عنوان یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های درب ورودی آپارتمان  در بازار شهرت دارد. این درب‌ها از چوب طبیعی ساخته شده که باعث ایجاد یک ظاهر دلپذیر و زیبا برای نمای بیرونی ساختمان می‌شود. استفاده از چوب طبیعی، علاوه بر زیبایی باعث می‌شود تا این درب‌ها عایق صوت و حرارت مناسبی داشته باشند. انواع چوب‌های استفاده شده در درب ورودی چوبی آپارتمان شامل چوب‌های نرم و یا سخت مانند بلوط، گردو، راش و روسی می‌شوند.

عواملی مانند نوع چوب، طرح و ابعاد درب، نوع یراق آلات مورد استفاده برای نصب، طراحی تاج، روکوب و پشت‌کوب و نوع رنگ یا روکش چوب طبیعی، تأثیر زیادی بر قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان دارند.  

در ادامه به قیمت هرکدام از انواع دربهای ورودی آپارتمان به تفکیک جنس می پردازیم.

·        قیمت درب ملامینه

درب‌ آپارتمانی ملامینه با سطحی مقاوم در برابر خط و خش و لکه، گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های پرتردد مانند دفاتر اداری و فضاهای عمومی هستند. این درب‌ها با قیمت 1 میلیون و پانصد هزار   تومان به عنوان یک انتخاب پرطرفدار در بسیاری از خانه‌ها و دفاتر استفاده می‌شوند.

·        قیمت درب رویه pvc 

درب‌های PVC با شروع قیمت از 2,500,000 تومان به بالا، برای شهرهای مرطوب و مکان‌هایی که نیاز به نظافت آسان دارند، بسیار مناسب هستند. این درب‌ها در برابر آب و تغییرات دما مقاوم بوده و به راحتی تمیز می‌شوند.

قیمت درب روکش راش

این نوع درب‌ها با چوب راش ساخته می‌شوند و با قیمت تقریبی 3,500,000  تومان عرضه می‌شوند. درب‌های روکش راش دارای ظاهری زیبا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی هستند.

·        قیمت درب سوپرمات

درب سوپرمات با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند و قیمت آنها از 4,500,000  تومان به بالا  شروع می‌شود. درب‌های سوپرمات معمولاً دارای دوام بالا و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش هستند.

·        قیمت درب بلوط

از بهترین درب‌های چوبی ورودی آپارتمان، این نوع درها هستند که چوب درخت بلوط ساخته می‌شوند. قیمت این درها از حدود 3,800,000 تومان به بالا عرضه می‌شود. چوب بلوط به دلیل محکمی و زیبایی طبیعی‌اش، گزینه‌ی مناسبی برای مشکل پسندان به شمار می‌رود.

·        قیمت درب ضد آب پلی وود

درب‌های پلی وود با شروع قیمت از 4,900,000 تومان، به خاطر دوام بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، برای استفاده در پروژه‌های بزرگ و سازه‌های خاص بسیار مناسب هستند. این درب‌ها از ترکیب پلیمر و چوب ساخته شده که مزایای هر دو متریال را دارا هستند.

·        قیمت درب ورودی تمام Abs

درهای تمام Abs با قیمت حدود 1,500,000 تومان در بازار درهای ساختمانی به فروش می‌رسند. Abs به عنوان یک مواد مصنوعی مقاوم و سبک، برای درب‌های ورودی متریال خوبی به شمار رفته و مزایای مختلفی از جمله مقاومت در برابر اب است.

·        قیمت درب اچ دی اف خام

درب‌های داخلی HDF با شروع قیمت از 1,300,000 تومان، انتخابی اقتصادی و با دوام برای منازل و دفاتر کار هستند. این درب‌ها از ورقه‌های فیبر فشرده ساخته شده و مقاومتی کمی در برابر ضربه و خط و خش دارند.

بهترین درب ورودی چوبی آپارتمان را از کجا بخریم؟

در چند سال اخیر، مجموعه دُرسی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه درب داخلی و ساختمانی شهرت دارد. این مجموعه با سابقه‌ی موفق در بازار محصولات ساختمانی، توانسته تمامی نیازهای مشتریان خود را با ارائه خدمات با کیفیت و محصولات متنوع برآورده کند. یکی از مزایای برجسته خرید از مجموعه دُرسی، امکان دسترسی به یک لیست قیمت به‌روز ب.ده که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بر اساس بودجه و نیاز خود درب مناسب را انتخاب کنند.

فروشگاه دُرسی به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت درب داخلی، قیمت‌گذاری شفاف و واضحی را برای مشتریان فراهم می‌کند. این امر به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که قیمت پرداختی آنان برابر با کیفیت دریافتی یا به مثابه «هرچه قدر پول بدهی آش می‌خوری» باشد. همچنین، از آنجایی که مجموعه دُرسی به کیفیت محصولات خود یقین دارد، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این مزیت‌ها، خرید درب ورودی آپارتمانی از مجموعه دُرسی را بی حرف و حدیث می‌کند.

 

قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان از راش تا بلوط

چرا دُرسی انتخاب اول و آخر مشتریان است؟

دُرسی به عنوان یکی از برجسته‌ترین مراکز تولید درب  ساختمانی در ایران شناخته می‌شود، که با بیش از سال‌ها تجربه، جایگاه برجسته‌ای در صنعت تولید درب دارد. این مرکز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تیمی از متخصصان و کارگران ماهر، انواع درب‌های ورودی را با رعایت استانداردهای تولید می‌کند.

درب‌های دُرسی، نه تنها به دلیل کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد اولیه با اعتبار، بلکه به دلیل تنوع بالای محصولات که شامل درب‌ چوبی، ملامینه، لمینوکس، فومیزه، پلی وود می‌شوند، به عنوان گزینه‌ای برتر برای خرید درب در بازار شناخته می‌شود. همچنین، دُرسی با ارائه خدمات فروش جزئی و کلی، به نیازهای مختلف مشتریان، از جمله نمایشگاه‌داران، انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، پاسخ می‌دهد و خدمات پس از فروش هم دارد.

برای خرید انواع درب ساختمانی و یا استعلام قیمت درب ورودی آپارتمانی به سایت (www.doorc.ir) مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها