رییس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت خبر داد:

ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی خانواده صنعت نفت با هم افزایی شرکت های نفت و گاز منطقه

رییس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت از ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی خانواده صنعت نفت با هم افزایی شرکت های نفت و گاز منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۳۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ نشست شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت با حضور مدیران صنعت نفت استان و همزمان با برگزاری بیستمین نشست مدیران صنعت نفت این استان به میزبانی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار گردید.

ابوالقاسم عسکری رییس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت و مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به جایگاه استراتژیک صنعت نفت اصفهان و اینکه بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در این استان تامین، فرآورش، انتقال و توزیع می شود بر تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت استان اصفهان تاکید نمود.

عسکری ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کلیه صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان گفت: در دولت مردمی سیزدهم خدمات بسیار ارزنده ای به مردم شریف استان صورت پذیرفته است و خدمات ارائه شده توسط شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در استان اصفهان در تولید و اشتغال استان و کشور بسیار مهم بوده است.

عسکری گفت: در این نشست، موضوعات مختلفی از جمله ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، بهبود محیط کار، و توسعه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در صنعت نفت افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تلاش می‌کنیم با پیگیری مسائل در جلسات شورا، فضایی مناسب برای تبادل نظر و هم‌افزایی در این زمینه ایجاد کنیم.

در ادامه مدیران صنعت نفت اصفهان با تشریح روند عملکرد شرکت های متبوع، استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در اشتراک دانش و تجربیات و رفع چالش های مشترک را خواستار شدند و در خصوص راهکارهای همکاری های مشترک با هدف برطرف نمودن چالشها و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی شورا و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خاطر نشان می سازد این نشست با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه صنعت نفت و تقویت همکاری‌ها در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارکنان برگزار شده است و مقرر گردید نشست‌های بعدی به‌ صورت دوره‌ای ادامه یابد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها