مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

تحول منطقه 12 با بهره‌برداری از چندین پروژه مشارکتی شاخص

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پروژه های مشارکتی بزرگ و ارزشمندی در منطقه 12 شهرداری اصفهان در حال احداث است که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد تحول و پویایی بیشتر این منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۶۳۴۲۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ مسعود حیدری دراینباره اظهار کرد: مراحل اداری و تکمیل نهایی پروژه مشارکتی اداری، تجاری و مجموعه تجاری ایستگاه مترو میدان شهیدعلیخانی در حال انجام است و این پروژه‌ به زودی افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه با زیربنای 18هزار و چهارصد متر مربع در یازده طبقه و 112 واحد تجاری اداری احداث شده است.

وی ادامه داد: در کنار این پروژه ارزنده، مراحل احداث و بهره برداری از مجموعه تجاری ایستگاه مترو میدان شهیدعلیخانی با مساحت کل زیر بنای هفت هزار متر مربع، بصورت BOT با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است که شامل، هایپرمارکت و انبار تجاری دو هزار و 200 مترمربعی، شهربازی، کافی شاپ و مجموعه های تجاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های این منطقه اضافه کرد: پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی عصر (عج)، پروژه فاخر دیگری در این منطقه است که با زیربنای 2 هزار و 419 متر، در ۴ طبقه با ۱۴ واحد مسکونی و ۳۱۷ متر مربع کاربری تجاری در مدت زمان ۳۷ ماه در خیابان ولی‌عصر به بهره‌برداری می رسد.

وی تصریح کرد: در این پروژه موقعیت مکانی، مطالعات جمعیتی منطقه، ویژگی‌ها و کاربری‌های شاخص، سبک زندگی شهروندان منطقه، دسترسی از طریق شریان‌های اصلی، مترو و اتوبوس تندرو براساس ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در ادامه به پروژه پردیس خانواده محور گندم اشاره کرد و افزود: این پروژه ارزنده، یکی از شش پروژه کلان مشارکتی شهر اصفهان است که طی 2سال گذشته، پس از یک دهه انتظار در شورای برنامه ریزی استان مراحل قانونی آن انجام شده و تغییر کاربری 28هزار متر از زمین آن مصوب و به شهر اصفهان ملحق شده است.

وی مساحت کل این پروژه را 50 هزار مترمربع دانست و افزود: در فاز یکم که حدود 20 هزار مترمربع است، احداث مجموعه‌های ورزشی استاندارد و محوطه سازی فضای سبز پیش بینی شده است، ضمن آنکه مراحل طراحی فاز دوم این طرح نیز در حال انجام است و حدود 70 درصد آن آزادسازی شده است.

حیدری ادامه داد: دیگر پروژه مشارکتی این منطقه، مجموعه مسکونی، تجاری واقع در خیابان عاشق آباد است که در زمینی به مساحت 2 هزار و پانصد مترمربع و با زیربنای 17هزار متربع از سال 1401 آغاز شده و در 10 طبقه شامل مسکونی، تجاری و پارکینگ در حال احداث است.

وی افزود: فراخوان پروژه تجاری، اداری خیابان امیرکبیر با میزان ساخت دو هزار و 880 متربع در 6 سقف اعلام شده و به زودی منتخب این فراخوان اعلام و مراحل احداث آن آغاز خواهد شد.

حیدری همچنین از اخذ مجوزات لازم به منظور احداث پروژه مشارکتی جایگاه سوخت کوچک مقیاس در این منطقه خبر داد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها