رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران خبر داد:

نجات ۲۲۴ نفر از غرق شدن در دریای خزر

رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون ۲۲۴ نفر از مرگ حتمی در دریای خزر نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۶۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،نقی کریمیان رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های این روزها بحث حقوق ناجیان غریق است و آنان چشم‌انتظار دریافت حقوق خرداد ماه هستند.

وی با اشاره به گذشت بیشتر از ۴۰ روز از آغاز طرح‌های دریا در استان، اضافه کرد: طی این مدت با تلاش ناجیان غریق تعداد نجات‌یافتگان از غرقی به ۲۲۴ نفر رسید.رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران افزود: از بین نجات‌یافتگان ۱۵۹ نفر آقا و ۶۵ نفر خانم هستند. کریمیان با بیان اینکه بحث پایش‌ها در طول نوار ساحلی استان کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: براساس مایش‌ها می‌خواهیم برآوردی کلی از تمام نقاط ساحلی استان داشته باشیم‌ و همچنین تعداد ناجیان غریق در تمامی نقاط حادثه‌خیز مستقر شوند.وی یادآور شد: آزادسازی سواحل و ازسوی دیگر بحث پسروی دریا،موجب شد نقاط حادثه‌خیز سواحل دريا افزایش یابی به همین دلیل به مردم و مسافران تاکید شده از شنا در نقاط دنج و همچنین مناطق سنگ‌چین سواحل پرهیز کنند.شنا در شب و همچنین شنا در دریای مواج هم جز مواردی است که به مردم توصیه شده از این کار به شدت پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها