عیادت مدیرکل روابط عمومی رسانه‌ملی از رضا ایرانمنش

مدیرکل روابط عمومی رسانه‌ملی به عیادت رضا ایرانمنش رفت و ضمن پیگیری آخرین روند درمانی‌ او، با این بازیگر سینما و تلویزیون دیدار تازه کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۳۰
 
حسین قرایی که حامل سلام رئیس سازمان صداوسیما به این هنرمند پیشکسوت و ایثارگر بود، گفت: پیشکسوتان را سرمایه‌های عالم هنر و تلویزیون می‌دانیم و تلاش می‌کنیم قدردان نعماتی چون آنها باشیم.وی به وظیفه دانستن پیگیری و تداوم حمایت‌های سازمان در مسیر درمان ایرانمنش هم اشاره کرد و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای این هنرمند جانباز گفت: رضا ایرانمنش در زمره بازیگران محبوب، ارزشمند و ماندگار تلویزیون و یادآور خاطرات خوشی برای مخاطبان رسانه‌ملی است.قرایی اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاعاتی که از کادر درمان دریافت کردیم این هنرمند پیشکسوت هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.
رضا ایرانمنش، بازیگر پیشکسوت تلویزیون، تئاتروسینماوجانباز شیمیایی جنگ تحمیلی، زاده هشتم اردیبهشت ۱۳۴۶در جیرفت است. این هنرمند شناخته‌شده که بیش از۶۰سریال و فیلم سینمایی رادرکارنامه دارد؛ درآثار نمایشی مختلفی در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به مردان آنجلس، ستایش، وفا، ترور، داستان یک شهر، تا صبح و مدرسه خورشید اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها