پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان؛

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

دستگیری عوامل خرابکاری در دشتستان

در حادثه خرابکاری(آتش سوزی) در یکی از ادارات  شهرستان دشتستان، ماموران پلیس امنیت عمومی 2 نفر از این عوامل را دستگیر کرده که مرتبط با ضد انقلاب و گروهک منافقین بودند.  
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵۹

به گزارش جام جم-فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در حادثه خرابکاری(آتش سوزی) در یکی از ادارات  شهرستان دشتستان، ماموران پلیس امنیت عمومی 2 نفر از این عوامل را دستگیر کرده که مرتبط با ضد انقلاب و گروهک منافقین بودند.
 
سردار "حیدر سوسنی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در تاریخ 31 اردیبهشت سال جاری مصادف با شهادت رییس جمهور و فراخوان شبکه های معاند و منافقین باهدف ایجاد آشوب،2 نفر ناشناس  به منظور خرابکاری؛ "کوکتل مولوتوف" به داخل یکی از ادارات  شهرستان دشتستان پرتاب کرده و متواری می شوند.
سردار سوسنی عنوان داشت: در همین راستا با اشرافِ اطلاعاتی و بکارگیری روش‌های تخصصی، هویت دو نفر  به نام های " س-پ" و م-ع" شناسایی و دستگیر شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی اقرار و بیان داشتند: پس از فراخوان منافقین برای خرابکاری، عملیات تروریستی و ایجاد آشوب در کشور و برقراری ارتباط با سرپل های مربوطه، پیشنهاد آنان را پذیرفته و با دریافت آموزش های لازم از طریق کانال های تلگرامی، اقدام به ساخت دو عدد بمب آتش زای دست ساز به منظور  انفجار بمب های ساخته شده در یکی از مراکز دولتی کردیم و با فیلمبرداری از این اقدامِ خرابکارانه فیلم های تهیه شده را به شبکه تلویزیونی وابسته به گروهک منافقین ارسال تا در قبال این عملیات مبالغی را  دریافت کنند.
 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:  در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان قصد داشتند تا قبل از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، نسبت به انفجار و به اتش کشیدن یکی از مراکز حساس شهرستان دشتستان اقدام که قبل از عملی نمودن آن  دستگیر شدند.
  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها