رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرد؛

می‌توانیم با اقتدار، عملیات‌هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم

سردار شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در جمع کارکنان پایگاه دریایی سیرجان گفت، هم‌اکنون در نقطه‌ای هستیم که با اقتدار می‌توانیم عملیات‌هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی‌های‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵۸

به گزارش جام‌جم‌انلاین، سردار شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در جمع کارکنان پایگاه دریایی سیرجان گفت، هم‌اکنون در نقطه‌ای هستیم که با اقتدار می‌توانیم عملیات‌هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی‌های‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی افزود: اثربخشی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حاصل تلاش شما عزیزان در ارتش به فرماندهی معظم کل قواست. ما قبل و ابتدای انقلاب متکی به خارج و نیازمند بودیم، ولی با تدبیر حضرت آقا در سال ۵۸ به سوی خودکفایی رفتیم و از شرایطی که متکی به بیگانگان بودیم، امروز به جایی رسیدیم که قدرت‌های بزرگ و دیگر کشور‌ها دست نیاز برای تامین نیازهای‌شان به سمت ما دراز کرده‌اند.

وی با اشاره به توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هم‌اکنون در نقطه‌ای هستیم که با اقتدار می‌توانیم عملیات‌هایی مثل وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی‌های‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

او درباره عملیات وعده صادق تصریح کرد: این عملیات اثر عمیقی بر جوانان جهان و بر افکار عمومی بالاخص قدرت‌های استکباری داشت.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دستور فرماندهی معظم کل قوا بر تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف است، همان‌گونه که تا کنون این مهم را انجام داده‌اید.

سردارشیرازی گفت: به برکت ائمه اطهار (ع) و این روز‌های عزیز محرم، امیدواریم بتوانیم اقتدار و توانایی‌هایی در حد و تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها