پیام تبریک ریاست کانون وکلای دادگستری گلستان به دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب

رییس  کانون وکلای دادگستری گلستان در پیام تبریکی به رییس جمهور منتخب اظهار امیدواری کرد با استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور و با توجه جدّی به منافع ملّت و‌ مصالح نظام در مسیر تحقق وعده ها و برنامه های ارائه شده و رشد و آبادانی این مرز و بوم حرکت اقدام لازم انجام گیرد .
رییس کانون وکلای دادگستری گلستان در پیام تبریکی به رییس جمهور منتخب اظهار امیدواری کرد با استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور و با توجه جدّی به منافع ملّت و‌ مصالح نظام در مسیر تحقق وعده ها و برنامه های ارائه شده و رشد و آبادانی این مرز و بوم حرکت اقدام لازم انجام گیرد .
کد خبر: ۱۴۶۴۰۱۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان متن کامل پیام دکتر علی طالع زاری رییس کانون وکلای دادگستری گلستان خطاب به رییس جمهور منتخب به شرح زیر است :
جناب آقای دکتر پزشکیان 
رییس جمهور منتخب ایران  
انتخاب جنابعالی به عنوان نهمین رییس جمهور قانونی برای ملت فهیم ایران، امیدآفرین و برای نهاد وکالت خبری مسرت بخش بود. اینجانب به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره و جامعه وکلای استان گلستان، این موفقیت بزرگ را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم.
سوابق درخشان و نگاه عالمانه و ژرف جنابعالی به مسائل کشور  نویدبخش تحولی نو در مدیریت حکمرانی می باشد. امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور و با توجه جدّی به منافع ملّت و‌ مصالح نظام در مسیر تحقق وعده ها و برنامه های ارائه شده و رشد و آبادانی این مرز و بوم حرکت نمایید.
نهاد وکالت در سال های اخیر مواجه با چالش های زیادی بوده که متأسفانه برخی از این اقدامات در قوه مجریه رقم خورده است و با شناختی که از روحیه حق طلبی و مواضع حکیمانه جنابعالی نسبت به  نهاد وکالت داریم انتظار آن است که تعامل با این کهن ترین نهاد مدنی کشور در بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.
در پایان، توفیقات جنابعالی و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.
                                                            

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها