یک لالیگایی اصیل!

قرارداد گاریدو سرانجام امضا شد؛ آن هم پس از شایعات زیاددرخصوص مشکل ثبت قرارداد، مجوز کار و...که در‌باره این مربی شنیده می‌شد. دیروز اما همه چیز نهایی شد تا نخستین سرمربی اسپانیایی تاریخ،روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.بخش‌هایی از اظهارات گاریدو به این شرح است:
کد خبر: ۱۴۶۳۹۶۵
نویسنده مرتضی رضایی - گروه ورزش
 
افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس هستم
افتخاربزرگی است که مربی پرسپولیس هستم.به خوبی واقف هستیم که این تیم بزرگ است.مهم‌ترین عامل هواداران تیم هستند، کسانی که تیم را دنبال می‌کنند. همان طور که گفتم افتخار بزرگی است که نماینده میلیون‌ها هوادار باشم.
   
هدف؛ باز هم قهرمانی 
هدف اصلی ما قهرمانی است. قهرمانی میسر نمی‌شود مگر با بردن تک‌تک بازی‌ها. می‌دانم باشگاه تمام تلاشش را کرده و بازیکنان خوبی داریم.من هم به عنوان سرمربی تیم کمک می‌کنم بازی‌هاراببریم. دوست دارم به تک تک بازیکنان کمک کنم تا عملکردشان را بالا ببرند.کاری که باید کنیم طبق قانون با عملکرد خوب است تا در تمرین به هدف‌مان برسیم. در نتیجه سعی می‌کنم بازی به بازی به برد برسیم.
   
بیشتر بازیکنان می‌مانند
آن طور که می‌بینم باشگاه در حال کار است. می‌دانم که فوتبال است و باید در تصمیم‌گیری سختگیر باشیم. هفته دیگر زمان مناسبی است که باشگاه اقدامات خوبی کند. همین الان هم تیم ما قوی است و بیشتر بازیکنان می‌مانند.
   
باید همه بازی‌ها را مثل دربی ببریم
پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و دستورالعمل ما نیز بردن مسابقات است.کار خیلی سختی داریم‌. دربی‌ها همیشه بازی‌های مهمی هستند و من هم در دربی‌های بزرگی حضور داشته‌ام. در این مسابقات باید ازلحاظ روحی هم جنگید اما باید همه دیدارها را مثل دربی ببریم. فلسفه تیم‌های برنده این است که هر بازی را بجنگد و ببرد. می‌خواهم تیمم در هر خط خوب بازی کند و بازیکنان شانس داشته باشند کارشان را به نمایش بگذارند.
   
از امکانات باشگاه رضایت دارم
به ورزشگاه کاظمی رفتم و امکانات را دیدم که خوب بود. هر چیزی سر جای خودش قرار دارد و امکانات‌ ما مناسب است.‌ از آنچه برای تمرینات دارم، رضایت دارم.
   
دستیار اول و مربی بدنساز من خارجی هستند
افرادی که اکنون در باشگاه هستند به ویژه سید‌جلال حسینی در کادر ما حضور دارند. دستیار اول من خاویر اولیورا در گذشته یک دروازه‌بان بوده است. یک مربی بدنساز هم به نام ادریس به ما ملحق خواهد شد. همین افرادی که اکنون هستند کفایت می‌کند و کادرفنی خوبی داریم. در پست‌های مختلف افراد مدنظر اکنون در باشگاه هستند.

رضا درویش:هم امسال و هم سال قبل فسخ بیرانوند غیرقانونی بود
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مراسم معارفه گاریدو صحبت‌های تازه‌ای در مورد فسخ بیرانوند انجام داد .او در این مورد گفت:«در مفاد آن الحاقیه چیزی ندارد که چه الان باشم و چه سال دیگر مشکلی پیش بیاید. زمینه الحاقیه از زمانی پیش آمد که سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ ۲۰ میلیون اضافه است و باید تصحیح شود. جالب است کسی نمی‌گوید که آیا مفادی با مشکل مواجه شده که به دردسر بیانجامد چرا که قبل از موعد مبلغ مطالبات پرداخت شده بود.»وی همچنین گفت:«این مهلت که در الحاقیه گذاشتیم هیچ موردی برای فسخ شکل نداده و پرداخت شده بود. آیا فرصت ایجاد شد؟ غیر قانونی فسخ شده و پارسال هم همینطور بوده. کمیته تعیین وضعیت باید بگوید این فسخ درست بوده یا نه. ما هیچ بندی از الحاقیه را ناتمام نگذاشتیم. محل اشکال نیست این الحاقیه. همه اصل را کنار گذاشتند و به حاشیه می‌پردازند. ما بند ۱۵روزه گذاشتیم اما۱۲روزه پرداخت کردیم.»او در خصوص گاریدو هم گفت:« در باشگاه پرسپولیس پس از این‌که چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم، در نهایت به خوان کارلوس گاریدو رسیدیم. چندین بار با وی جلسه داشتیم که در نهایت بعد از تفاهم با این مربی به توافق رسیدیم و قرارداد خود را امضا کردیم.وی افزود:« امیدوارم با حمایت و همدلی همیشگی بتوانیم به آن چیزی که هواداران توقع دارند برسیم و قهرمانی‌های مختلفی را به ارمغان بیاوریم.»مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص خرید رامین رضاییان و همچنین عبدالکریم حسن هم گفت: خود من سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم و با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره نشوم. با توجه به این‌که باشگاه سپاهان اعلام کرده رضائیان قرارداد دارد، اخلاقی و درست نیست با او وارد مذاکره شویم. درباره عبدالکریم حسن هم باید بگویم که چند باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند و مدیران دو باشگاه به ایران آمدند.ما به آنها گفتیم هم ازکیفیت اوراضی هستیم وهم او ارتباط خوبی با هواداران دارد. ما به آنها گفتیم فعلا شرایط جدایی میسر نیست.خودش علاقه‌مندی به پرسپولیس را اعلام کرده اما با توجه به حضور درکشورش مایل به جدایی‌ است اما ما وی را راضی کردیم تا در پرسپولیس بماند تا شرایط در آینده برای جدایی وی اگر ممکن بود، این اتفاق محقق شود.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها