رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:

خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان اردبیل

خط کشی ۱۰۰کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی نجفقلی‌زاده در بازدید از محور نیر-سراب با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماه اول امسال ۱۱ کیلومتر از افتادگی شانه اصلی در محور اصلی نیر-سراب اصلاح شده است.
وی از اجرای پنج هزار متر مکعب عملیات شن ریزی در راه‌های شنی این شهرستان و همچنین لکه گیری محور‌های شهرستان با استفاده از ۲۵۰ تن آسفالت گرم خبر داد و افزود: در این مدت ۳۰۰مترمربع آسفالت رگلاژی در محور‌های این شهرستان توسط راهداران اجرا شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را خط قرمز راهداری عنوان کرد و افزود: تاکنون با حضور گشت راهداری علاوه بر ۲۰مورد آزاد سازی حریم در راه‌های شهرستان، ۴۵مورد مجوز ساخت و ساز برابر مقررات صادر و۲مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز از سطح جاده‌های این شهرستان جمع آوری شده است.
نجفقلی‌زاده همچنین ازتیغ زنی و تسطیح ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه شهرستان نیر خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۰ هزار مترمربع از راه‌های شنی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.
وی اظهار کرد: درسه ماهه گذشته عملیات خاکبرداری درمسیر روستایی پیرنق به طول یک کیلومترو عملیات آسفالت ریزی درمحورنیر-سراب به طول پنج کیلومتر و زیرسازی راه‌های روستایی سیاهپوش، داشبلاغ، سقدیل، گلی توسط راهداران اجرا شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیرهمچنین از آسفالت۲۰ کیلومتراز راه روستای مزرعه اشاره کرد و ادامه داد: عملیات لکه گیری و آسفالت مسیر بزرگراه و محورنیر به سراب با حجم عملیات ۳۰ هزار مترمربع در حال اجراست که ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت این مسیر نیز توسط پیمانکارانجام می‌شود.
نجفقلی‌زاده همچنین از نصب۸۴ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۶۰ عدد تابلو‌های انتظامی واخطاری در راه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۸مورد از سرعت‌گیر‌های آسفالته و مجازی شهرستان نیر رنگ آمیزی شده است.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر مسئولیت نگهداری از ۴۱۶ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها