اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

عوامل شهادت ماموران حافظ آرای مردم در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری تیم تروریستی ۸ نفره در این استان خبر داد و اعلام کرد این تیم تروریستی در شهادت شهدای حافظ آرای مردم در انتخابات هفته اخیر دست داشتند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۷۱

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از زاهدان، در بیانیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در دقایق نخست بامداد ۹تیر که منجر به شهادت و مجروحیت چند نفر از مدافعان سرفراز امنیت شد، بلافاصله سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، عملیات گسترده و همه جانبه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها را در داخل و خارج از کشور به اجرا گذاشتند.

مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان صورت گرفت.

آخرین مرحله آن در ساعت ۴بامداد روز پانزدهم تیر به اجرا گذاشته شد که منجر به دستگیری هر ۸عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چند قبضه سلاح و مهمات،  نارنجک، بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد.

براساس اطلاعات موثق، هدایت تروریست‌های دستگیر شده از خاک یکی از کشور‌های همسایه صورت گرفته و در حال فراهم آوردن مقدمات برای اجرای عملیات تروریستی گسترده در روز‌های بعد بودند که با الطاف الهی و سرعت عمل دلاور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

با درود به ارواح طیبه شهدای حافظ آرای مردم، اطمینان می‌دهیم  تنبیه سخت عوامل هدایت کننده تروریست‌ها، هرجا که باشند، همچون گذشته در دستور کار بوده و مشمول مرور زمان نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها