با حضور استاندار اردبیل و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی گرمی آغاز شد

مشارکت ۶۶ درصدی مردم استان اردبیل در انتخابات

استاندار اردبیل از مشارکت بیش از ۶۶ درصدی مردم اردبیل در دور دوم انتخابات خبرداد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۶۲

مشارکت ۶۶ درصدی مردم استان اردبیل در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین،سیدحامد عاملی گفت: استان اردبیل با برگزاری مطلوب انتخابات در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری موفق شد از نظر مشارکت رتبه هفتم کشوری را به دست آورد.
وی با اشاره به تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات در ۵۰ روز افزود: نیاز بود که امکانات و زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود که این کار سنگین در این مدت با تلاش عوامل برگزاری انتخابات در مرحله اول را انجام شد.
استاندار اردبیل اضافه کرد: کاندیدا‌های محترم در این یک هفته برنامه‌های خود را مطرح کردند و مسائلی که لازم بود، بیان کردند و گروه‌های مختلف مردم استان و کشور انتخاب خود را انجام دادند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این انتخاب اظهار کرد: امروز روز همدلی و همراهی است و رئیس جمهور منتخب ملت، رئیس جمهور تمام مردم کشور است، چه کسانی که طرفدار او بودند و چه کسانی که از نامزد دیگر حمایت کردند.
عاملی همچنین گفت: انتخاب ملت رئیس جمهور تمام مردم عزیز است و باید همه دست به دست بدهند تا رئیس جمهور منتخب مردم در مسیر پیشرفت و توسعه و حل مشکلات مردم پیش برود.
وی افزود: بر همه لازم است تا کمک کنند که رییس جمهور منتخب بتواند مسیر رشد و بالندگی کشور را جلو ببرد و بر همین اساس، امروز روز خوب و آغازی دوباره برای حرکت در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها