رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان:

اعتبارات عمرانی گلستان،در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه دولت قبل،رشد ۶ برابری داشت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،به حجم ۳۰۰ هزار میلیارد ریالی اقدامات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی گلستان،در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه دولت قبل،رشد ۶ برابری داشت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،به حجم ۳۰۰ هزار میلیارد ریالی اقدامات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی گلستان،در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه دولت قبل،رشد ۶ برابری داشت.
کد خبر: ۱۴۶۳۴۷۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ،ضمن تبیین ابعاد پیشرفت استان گلستان در دولت شهید جمهور به تشریح برخی شاخص‌ها و آمار مهم اقتصادی و بودجه‌ای پرداخت.

وی به اقدامات زیرساختی مهم دولت شهید رییسی اشاره و افزود: در دولت سیزدهم اکثر طرح‌های مهم و زیربنایی گلستان از حالت ایده خارج شده و برای آنها از مراجع اصلی در نظام قانونگذاری و برنامه‌ریزی، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان،بهبود شرایط گلستان نسبت به گذشته را مرهون اهتمام دولت شهید خدمت دانست و یادآور شد: از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال حجم پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان، بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در پروژه‌های آب و برق هزینه شده است.

به گفته نورانی رئیس سازمان؛ بزرگتر شدن اقتصاد استان توام با توزیع عادلانه منابع شرایطی را فراهم کرده که بستر فضای کسب وکار در اقصی نقاط گلستان مهیا شده و این موضوع با کاهش ضریب جینی به ویژه در مناطق روستایی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل تغییر شرایط جوی، اقدامات مناسب فنی و مدیریتی شاهد یکی از بهترین سال‌ها در کشت و زرع محصولات استراتژیک از جمله گندم، جو، کلزا و غیره بودیم، افزود: در حال حاضر خرید تضمینی گندم از یک میلیون تن با رقم ۱۸۰ هزار میلیارد ریال عبور کرده که خبری مسرت‌بخش برای اقتصاد استان گلستان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته،گلستان جزو معدود استان‌هایی بود که خرید تضمینی جو در آن به انجام رسید و برآورد کارشناسی سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان،نشان می‌دهد گلستان تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری حدود ۲۳۰ هزار میلیارد ریال بابت فروش محصولات با مزیت کشاورزی خود دریافت منابع خواهد داشت که قطعا در رونق بازار و اقتصاد استان تاثیرگذار خواهد بود.

نورانی رئیس سازمان،با اشاره به اینکه اقدامات استان در توسعه زیرساخت‌ها قطعا ادامه‌دار خواهد بود، تاکید کرد: راه پیشرفت گلستان،طی کردن پرشتاب همین مسیر ترسیم‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها