مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

۲۳۷۸ نوعروس تحت حمایت این نهاد درسال گذشته راهی خانه بخت شدند

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ۲۳۷۸سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ۲۳۷۸سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۵۸
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: یکی از رسالت های کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان، تحکیم بنیان خانواده، حمایت از جوانی جمعیت و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در ادامه با اشاره به خدمات امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۳۷۸ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی ، تأمین و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

بابایی ارزش هر سری جهیزیه را بیش از  ۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی و آسایش و سلامت کانون خانواده از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج آسان در کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: تعداد ۹۶ مورد هدیه داماد به فرزندان ذکور تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۹۲۵میلیون تومان نیز اهداء شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها